پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دیدار بزرگ هفته در ورزشگاه خالی؛

مشکلات پرسپولیس پا بر جا است!

محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در آزادی و نبود بازیکنان جدید را باید از جمله مشکلات تمام نشدنی درویش و اوسمار برشمرد.

امروز تقابلی سخت را شاهد خواهیم بود. پاکو خمز و شاگردانش که سایه به سایه پرسپولیس و دو تیم استقلال و سپاهان را تعقیب می کنند، باید با پرسپولیس رده سومی دیدار داشته باشند.

حضور شجاع، نعمتی، عبدی و شیری در ترکیب تراکتور دارای ویژگی‌های خاصی خواهد بود. پرسپولیس برای حضور نفرات جدید و باز شدن پنجره نقل و انتقالات به این در و آن در زد.

از طرفی باید آی تی سی عبدالکریم حسن و ارونوف هم از طرف باشگاه‌های قبلی واصل، تا کارت بازی این دو بازیکن صادر شود.

به نظر می رسد اوسمار امروز هم مجبور شود با همان ترکیب قبلی بازیکنانش را روانه میدان کند.

باخت عجیب به آلومینیوم و دریافت گل ناباورانه از سوی بیرانوند معادلات تیم را پیچیده کرده و اوسمار را در تنگنا قرار داده است.

گفته می شود زاهدی به همراه ترابی و صادقی در غیاب آل کثیر در فاز تهاجمی قرار خواهند گرفت و بازگشت عالیشاه و امیری هم مایه امیدواری شده است. نبیل باهویی هم آخرین بار در لیست خواهد بود و بعد از آن از جمع قرمزها جدا می شود.

خدابنده لو هم مراحل نهایی پیوستن به پرسپولیس را می گذراند و در بازی های بعدی در خدمت تیمش خواهد بود. اوسمار با این شرایط خاص باید تیمش را جمع و جور کند.

شاید نبود تماشاگر به نفع او باشد. اگر هواداران در ورزشگاه بودند قطعا نارضایتی خود را از عملکرد اوسمار و حتی درویش علنی می کردند و جو ورزشگاه را تحت تاثیر اعتراضات خود قرار می دادند.

با این اوضاع و احوال معلوم نیست پرسپولیس برای نتیجه گیری و برد احتمالی مقابل تیم خوب تراکتور چه طرح و برنامه ای خواهد داشت. در صورت باخت پرسپولیس قطعا  باید شاهد تغییرات بنیادین و جا به جایی های زیاد باشیم.

در آخرین ساعات پیش رو مسئولان پرسپولیس به جد در تلاش بودند تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات حداقل مجوز بازی آل کثیر را دریافت کنند که تا لحظه انتشار این‌ نوشتار نتیجه ای حاصل نشده است.

نویسنده: احمد میرزاییان