پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
هورسان و چوب اشتباهات داوری

صادقیانی: میزبان نوجوانان جهان معلوم نیست

برای تشکیل تیم نوجوانان ایران بازی 31 تیم استانی کشور را در اصفهان دیده ایم و در نهایت 60 بازیکن را به اردو فراخوانده ایم.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم نوجوانان ایران در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: بعد از پایش 30 بازیکن به اردو آمده اند که در نهایت درحال حاضر 20 نفر را تحت نظر داریم، قرار است مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مرداد یا شهریور ماه سال آینده برگزار شود ولی هنوز میزبان این مسابقات مشخص نشده است. درحال حاظر نیز مسابقات دسته یک نوجوانان کشور که در شهر بابلسر برگزار می شود  زیر نظر آقای حسین وزیری قرار گرفته است تا بهترین ها را مدنظر قرار دهیم.

سرمربی تیم هورسان رامسر در لیگ برتر باشگاه های کشور نیز گفت: تیم ما جوان و کم تجربه است ولی جایگاه مناسبی در جدول رقابت ها داریم و می کوشیم که جزو هشت تیم برتر پلی آف باشیم.

او با اشاره به اینکه عثمان فریاد بازیکن پاکستانی هورسان تلاش خود را همپای سایر بازیکنان به خرج می دهد افزود: ما در چند مسابقه از اشتباهات داوری ضربه خوریم، برای جوان ترین تیم لیگ هر اشتباهی ممکن است تاثیرات روانی منفی داشته باشد، 10 برد در این رقابت ها در لیگ داریم و می دانیم که توقعات از هورسان بالا رفته است.

گفت و گو: جمشید حمیدی