پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استقلال - سپاهان تحت تاثیر VAR

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر درحالی از فردا و با برگزاری دیدارهایی حساس از جمله دیدار پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که برای برگزاری این دیدار حساس ابلاغیه داوری آن به دست وحید کاظمی رسیده تا این داور باتجربه مهمترین بازی هفته هفدهم را قضاوت کند.

همچنین دیدار تیمهای استقلال و ملوان نیز پنجشنبه با قضاوت علی‌اصغر مومنی در انزلی برگزار خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه طی روزهای اخیر و بعد از استقرار VAR در برخی ورزشگاه‌های ایران، این گمانه‌زنی ایجاد شده که برای دیدارهای مهم از این تکنولوژی استفاده شود که بر همین اساس دو دیدار پراهمیت سرخابی‌ها در برابر حریفانی از تبریز و اصفهان طی دو هفته آینده برگزار خواهدشد.

در این خصوص شنیده می‌شود برخی صحبتها نیز در این خصوص در کمیته داوران مطرح شده اما با وجود زمان کم باقی مانده تا دیدار پرسپولیس و تراکتور استفاده از VAR برای این دیدار به‌طور کامل منتفی بوده و باید دید دیدار استقلال در برابر سپاهان از هفته هجدهم از چه شرایطی برخوردار است و آیا این تکنولوژی در این دیدار مورد استفاده قرار میگیرد یا خیر.

پیش از این اعلام شدکه قرار است در برخی دیدارهای مهم و سرنوشت ساز سازمان لیگ و فدراسیون‌مجوز استفاده از وی ای ار راصادر کنند تا بازی ها با دقت بیشتری انجام شود و مشکلات داوری تاثیر کمتری روی نتایج حاصله ایجاد کند اما در این مورد باید تا  بازی استقلال و سپاهان صبر کنیم.

گزارش: سوده رحمانوند