جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

بازی بزرگ در غیاب تماشاگران!

آماده‌سازی و استراحت تراکتور با توجه به اردویی که برگزار کرد بهتر از پرسپولیسی بوده که هفته‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تراکتور روی بازی با پرسپولیس حساب ویژه باز کرده است. آنها امیدوارند با پیروزی مقابل تیم آشفته و به‌هم ریخته تهرانی ۳ امتیاز شیرین کسب کرده و خود را در جمع مدعیان حفظ کنند. تراکتور که همین حالا هم با یک بازی عقب‌افتاده، برای سپاهان و پرسپولیس رقیبی جدی محسوب می‌شود برای اینکه بتواند در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته و همچنان در کورس باقی بماند به پیروزی مقابل پرسپولیس احتیاج دارد.

شاگردان خمز برخلاف دیگر رقبا اردوی خوبی را در تعطیلات نیم‌فصل برگزار کردند و تمرینات منسجمی را در دستورکار قرار دادند. با توجه به اینکه بازی هفته گذشته آنها مقابل سپاهان لغو شد این تیم فرصت بیشتری برای آماده‌سازی داشت و حالا در تمرینات به هماهنگی خوبی رسیده است. از این رو با توجه به شرایط نامناسبی که پرسپولیس دارد، تراکتور می‌تواند از این بازی‌ خارج از خانه نهایت استفاده را کرده و خود را ۳۱ امتیازی کند و به یک قدمی سپاهان و استقلال برساند.

رقابت این دو تیم با توجه به حساسیت جدول می‌توانست یکی از جذاب‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم باشد، اما غیبت تماشاگران بدون‌شک روی کیفیت بازیکنان تاثیر گذاشته و از جذابیت این بازی می‌کاهد. این پنجمین بازی پیاپی دو تیم است که بدون تماشاگر برگزار می‌شود. درحالی‌که بازی‌های تراکتور مقابل پرسپولیس همواره یکی از بهترین بازی‌های لیگ بوده و با وجود تماشاگران می‌تواند تنور این دیدار را داغ‌تر کند.