پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مهدی عبدی؛ با انگیزه‌ترین بازیکن!

یکی از زیبایی‌های بازی امروز تراکتور و پرسپولیس حضور بازیکنان سابق مقابل تیم گذشته‌شان است.

مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و محمد نادری پنج بازیکن سابق پرسپولیس هستند که حالا باید مقابل تیم سابق‌شان صف‌آرایی کنند.

بدون‌شک برای مهدی شیری و محمد نادری با توجه به هافبک‌های پرقدرت پرسپولیس روز سختی در پیش است. از طرفی سیامک نعمتی به‌دنبال انتقام است. او که در بازی رفت نتوانست کار خاصی انجام دهد امیدوار است در بازی برگشت با توجه به جایگاه خوبی که در ترکیب تراکتور پیدا کرده، بتواند ناکامی‌های گذشته را جبران کرده و در بازگشت به ورزشگاه آزادی خوش بدرخشد.

شرایط برای شجاع خلیل‌زاده اما از همه سخت‌تر است، پرسپولیس که تیمی هجومی است در سخت‌ترین روزهای خود هم می‌تواند زهردار ظاهر شود. مهاجمان پرسپولیس با توجه به ناکامی هفته قبل روز سختی را برای مدافع ملی‌پوش تراکتور رقم خواهند زد. تقابل با همبازیان سابق در شرایطی که آنها به‌دلیل شکست هفته گذشته برای پیروزی در خانه با‌انگیزه هستند، سخت خواهد بود.

 در این بازی اما از همه با‌انگیزه‌تر مهدی عبدی است. او که در بازی رفت روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود حالا در قالب بازیکن تراکتور رودرروی تیم سابقش به میدان می‌رود.

حالا که تراکتور تقویت شده و در خط حمله یارگیری کرده است، او رقیبان تازه‌تری پیدا کرده، از این رو هم برای اثبات خود به خمز و هم برای اثبات توانایی‌هایش به پرسپولیس که او را به‌راحتی از دست داد، ‌انگیزه‌های زیادی دارد. به‌نظر می‌رسد عبدی در‌صورتی‌که فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا کند از همه با‌انگیزه‌تر است.

 در سوی دیگر میدان نیز بازیکنانی چون دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و امید عالیشاه قرار دارند که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را داشته و حالا در ترکیب پرسپولیس شانس حضور مقابل تیم سابق خود را دارند.

گزارش: نیلوفر مژدهی