پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

حاج‌صفی: به فکر خداحافظی از تیم ملی نیستم

چند صباحی است که بحث جوانگرایی در تیم ملی به موضوع روز تبدیل شده است حتی این نکته در صحبت های اخیر سر مربی تیم ملی شنیده شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: چند بازیکنی به لحاظ شرایط سنی ردیف شده اند تا از لیست تیم ملی خارج شوند، از جمله احسان. حاج صفی.

در این راستا امید ابراهیمی پس از شکست ایران برابر قطر از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و در ادامه انتظار می‌رفت کاپیتان تیم قلعه‌نویی هم با خداحافظی فضا را برای بازیکنان جوان باز کند اما احسان حاج‌صفی در این رابطه نظردیگری دارد وگفت: من از لحاظ بدنی شرایط خیلی خوبی داشتم و در بازی با سوریه هم ۱۲۰ دقیقه بازی کردم و بهترین بازیکن زمین شدم. شرایطم خوب بود. در واقع شرایط خوبی داشتم که دعوت شدم و به تیم ملی آمدم ولی باز هم حیف،که قهرمان نشدیم . نه تنها من، همه بازیکنانمان در بهترین شرایط بودند اما حیف که نتوانستیم شرایط خوب را به فینال برسانیم و خیلی خوب تمامش کنیم.

وی ادامه داد:کسی با من در رابطه با خداحافظی از تیم‌ملی صحبت نکرده و خودم هم به فکر خداحافظی نیستم، چون خدا را شکر شرایط خیلی خوبی از نظر بدنی و روحی دارم. به نظر خودم در بهترین شرایط هستم و در همه بازی‌ها بازی می‌کنم. پارسال بهترین دفاع چپ یونان شدم و قراردادم را دو سال دیگر تمدید کردم؛ در لیگ اروپا و مقابل بهترین تیم‌های اروپایی بازی کردم. در یکی از بهترین تیم‌های یونان بازی می‌کنم و شرایط تیمی‌مان عالی است و صدر جدول هستیم.

وی اضافه کرد: زیر نظر مربی خیلی خوبی کار می‌کنم و اگر شرایطم خوب نبود، نه می‌توانستم بازی کنم و نه باشگاه قرارداد دو ساله با من امضا می‌کرد. همه چیز خوب است و در بهترین شرایط هستم. آن موضوع هم به کادرفنی تیم ملی بستگی دارد؛ اگر صلاح دانستند من به تیم ملی دعوت می‌شوم و هر زمان هم دعوت شوم، سعی می‌کنم بهترینم را برای تیم بگذارم.با این حال فعلا قصد خدا حافظی از تیم ملی را ندارم.