پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اول رئیس فدراسیون بعد سرمربی

طلوع کیان: گزینه های تیم ملی درجه دو هستند

علیرضا طلوع کیان مربی سابق تیم ملی والیبال ترجیح داده که فصلی را به استراحت بگذراند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ او می گوید: فشار مضاعفی در جریان لیگ ملت ها و انتخابی المپیک به وی و بازیکنان تیم ملی آمده بود به همین دلیل صلاح را بر آن دید که مدتی دور از هیاهوی والیبال بگذراند.

اما وی امروز در گفت و گویی عنوان کرد همچنان شانس کمی در میان پنج تیم نداریم به شرطی که زحمات زیاد و با برنامه‌ای کشیده شود تا به نتایج قابل قبولی دست یابیم. به بازیهای تدارکاتی خوبی نیاز داریم.

طلوع‌کیان با اشاره به تاخیر پیش آمده برای انتخاب سرمربی‌ جدید تیم ملی نیز گفت: بعد از اینکه عملکرد تیم در انتخابی المپیک خوب نبود، تغییراتی داشتیم و همه چیز با هم قاطی شد، در واقع آن تغییرات با زمان ثبت نام‌ انتخابات همزمان شد و حتی بحث‌های آمدن یا نیامدن داورزنی هم روی شرایط فعلی تاثیرگذار بود، چه بسا اگر تکلیف زودتر مشخص می‌شد که داورزنی نیست، نفرات دیگری ثبت نام می‌کردند.

طلوع کیان به ایسنا گفت: درباره گزینه‌های فعلی هم من باید بگویم که از نظر بنده، مربی سطح یک مثل «رزنده» است و تمام گزینه‌های مطرح شده سطح دو هستند و یک نیستند. توقعات مردم بالا است و طبیعی است، شاید شرایط تیم ما به شکلی است که گزینه‌ها فکر می‌کنند با حضور در اینجا رزومه آن‌ها خراب می‌شود.‌ یک موضوع هم اینکه ما ابتدا می خواهیم مربی انتخاب‌ کنیم و بعد رییس فدراسیون که قطعا تاثیرگذار است، چون یک مربی به آینده کاری خود هم فکر می‌کند. با این حال به واسطه جلساتی که گذاشته‌اند من احساس می‌کنم قطعا می‌خواهند بهترین تصمیم را بگیرند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.