پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان باخت، درست مثل بازی رفت

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان سه بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم‌نهایی باز بماند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم فوتبال سپاهان در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

دقیقا نتیجه بازی برگشت حکایت بازی رفت را پیدا کرد.اول سپاهان گل زد، سپس در اواخر بازی یک اخراجی برای سپاهان ولحظات پایانی مسابقه دریافت سه گل پیاپی و نهایتا حذف از لیگ قهرمانان آسیا.

الهلال سه - سپاهان یک

گل‌ها: فرشاد احمدزاده در دقیقه ۵۴ برای سپاهان و سالم الدوساری در دقیقه ۷۶ و روبن نوس در دقیقه ۸۲ و میتروویچ در دقیقه ۶+۹۰ برای الهلال.

کارت زرد:-

کارت قرمز: سیاوش یزدانی در دقیقه ۶۹ از سپاهان.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده (۸۵ - عیسی عباس)، علی اصغر اعرابی (۸۵ - رضا اسدی)، برایان دابو و شهریار مغانلو.

ترکیب الهلال: یاسین بونو، سعود عبدالحمید، حسان تمبکتی، علی آل‌بلیهی، یاسر الشهرانی (۶۷- ناصر الدوساری)، روبن نوس، محمد کنو (۶۷- سلمان فرج)، میشل دلگادو (۸۹ - عبدالله الحمدان)، سالم الدوسری، مالکوم و الکساندر میتروویچ.