پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آیینه لیگ برتر والیبال

فولاد و پیکان برندگان بازی های مهم

مهمترین بازی هفته را فولاد سیرجان ایرانیان از شهداب یزد بردند اما تیم برتر هفته پیکان بود که با پیروزی بر تیم دو پله بالاتر از خود آن هم گیتی پسند در اصفهان با دست پر بازگشت.

برای فولاد سیرجان باز هم پوریا حسین خان زاده و محمد فلاح و امین علوی عالی بودند، میثم صالحی که 17 امتیاز گرفت روند رو به ارتقای خود را به اثبات رسانده است اما این بازی بنا به گفته محمدرضا تندروان آنقدر حساس شده بود که تمرکز بازیکنان به هم خورد.

در تیم پیکان اما علیرضا بهبودی مصداق دود و کنده بود، سعید رنجبر، علی شفیعی و مبین نصری کولاک کردند. دو تیم همسایه جدول چادرملو و پاس گرگان با برد چادرملویی ها به پایان رسید، در تیم برنده حمزه زرینی سرشار از تجربه توپ زد و موسی سخاوی عالی توپ گرفت.

طبیعت در سه ست به هورسان غلبه کرد، طبیعتی ها باز هم یک جمع عالی بودند ولی در نهایت می توان انگشت تحسین بر روی اسماعیل مسافر و مهراب ملکی گذاشت.

شهرداری ارومیه باز هم در یک بازی تماشایی بر میزبان خود مس رفسنجان چیره شد. یاران عبدالرضا علیزاده نیم فصل دوم را توفانی آغاز کردند و جنگجو های جوان ارومیه به ویژه عطا زراعت گر و عرشیا بهنژاد تماشایی بودند، حالا باید روی تیم ارومیه حساب ویژه ای باز کرد.

اما در دیگر شهر والیبال خیز ایران گنبد نه تنها پیشتازی 14 – 11 ست پنجم را به سود خود به پایان ببرد و این نیان الکتریک مشهد بود که با تعویض طلایی خود یعنی یونس جوان روند مسابقه را به سود خود تغییر داد تا طلسم چند هفته ای شکست های خود را بشکند و سرانجام ایفاسرام اردکان که بر سایپا فایق آمد.

عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم اردکان دو بازیکن خارجی فلیپ و ایمل خان را در ترکیب قرار داد که از قضا موفق بودند.

نویسنده: جمشید حمیدی