پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
خطر محرومیت احتمالی استقلال و پرسپولیس

اولیایی: تا یازدهم فروردین بیشتر فرصت نداریم

مدیریت دو باشگاه پرطرفدار و مردمی استقلال و پرسپولیس همچنان مورد بحث و تبادل نظر دلسوختگان واقعی ورزش است. در جدیدترین اظهار نظر ها دیدگاه کاظم اولیایی چهره شناخته شده فوتبال را می خوانید.

نامه اخطاریه‌ گونه کنفدراسیون فوتبال آسیا درمورد اشکال مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و اظهارات اخیر کاظم اولیایی به‌عنوان یکی از کسانی که در این زمینه اطلاعات قابل توجهی دارد و در طول مدت‌ها حضور در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به‌خوبی از زیر و بم ماجرا آگاه است درخصوص مالکیت مشترک این دو باشگاه سوالات متعددی را در ذهن اهالی فوتبال به وجود آورد.

کاظم اولیایی در مورد کارشکنی ها در این خصوص به البرز ورزشی گفت: نمی‌دانم راه درست چه اشکالی دارد که حتما باید راه غلط را طی کنیم. از درآمدی که حق فوتبال کشور است جریمه عملکرد غلط آقایان پرداخت می‌شود و هر کاری دل‌شان می‌خواهد می‌کنند.تا ۱۱ فروردین برای ارسال مدارک فرصت هست و تا ۱۱ اردیبهشت نیز فرصت بررسی مدارک وجود دارد.

وی ادامه داد: به سند تحول دولت مراجعه کنید. رئیس‌جمهور رسما نامه نوشته و شش ماه کارشناسی سنگین صورت گرفته است.نمی‌شود که هر کسی در مملکت راه خود را برود. در حضور وزیر اقتصاد به رئیس‌جمهور رو در رو عرض کردم که خاندوزی فوتبال را از چاله درآورد و به چاه انداخت.

کارشناس مدیریت فوتبال افزود: آقایانی که غیر کارشناس عمل کردند و خود را کارشناس قلمداد می‌کردند دسته گل به آب داده‌اند. به رئیس‌جمهور گفتم عمل خلاف در حال انجام شدن است.

بحث ما فقط این است که مدیریت نباید در اختیار دولت باشد.۱۳ سال طرح جامع مدیریت باشگاه‌داری در آنجا خاک می‌خورد.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی