پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نامه انجمن ورزشی نویسان به رئیس فدراسیون فوتبال

در پی برخورد ناپسند برخی از بازیکنان تیم ملی از جمله شجاع خلیل زاده انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی در نامه ای به ریاست فدراسیون فوتبال خواستار برخورد قانونی با این بازیکن شد.

به نام خدا

جناب آقای تاج، ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

با عنايت به اتفاقات روی داده در پایان دیدار لیگ برتر فوتبال بین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی متأسفانه بار دیگر شاهد وقوع اتفاقي ناپسند در راهروهای خروجی ورزشگاه آزادی و در جايگاه ميكس زون كه محدوده قانونی حضور خبرنگاران و پرسش سؤال از بازیکنان و مربيان است بوديم.

بديهي است كه قواعد حرفه اي ايجاب مي كند كه عليرغم استرس و فشار عصبي بر روي بازيكنان و بخصوص در شرايط باخت يك تيم، بازيكنان با رعايت ادب و اخلاق و متانت و منطق در جايگاه خبرنگاران قرار گرفته و پاسخگوي سؤالات آنان باشند. متاسفانه آنچه شجاع خلیل زاده به عنوان يك بازيكن با تجربه و ملي پوش و كاپيتان تيم تراكتورسازي در پایان بازی با پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران رقم زد، عدم رعايت چارچوب هاي حرفه اي در گفتگوي  رسانه اي پايان مسابقه و بي حرمتي به پیراهن باشگاه تراکتورسازی به عنوان یک باشگاه قديمي و پر هوادار، و بي احترامي به مجموع همكاران رسانه اي حاضر در ميكس زون بود.

براين اساس، انجمن ورزشی نویسان ایران ضمن ابراز تأسف از رفتار دور از شأن شجاع خليل زاده كاپيتان تراكتورسازي و بازيكن تيم ملي فوتبال ايران، از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ فوتبال و باشگاه تراكتورسازي مجدانه درخواست دارد ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه ای، نسبت به برخورد قاطع و سریع با ایشان اقدام و گزارش آن را جهت اطلاع همگان منعکس نمایند.

انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران