پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نیمه نهایی والیبال دسته یک باشگاه های کشور

تیم هایی که همه را به وجد آورده بودند

لیگ دسته یک باشگاه های کشور به روز های پایانی نزدیک شده است.

دیروز خانه والیبال تهران شاهد برگزاری هفت ست تماشایی بود و جمعیتی که برای تماشای نیمه نهایی لیگ والیبال دسته یکم باشگاه های آقایان اذحام کرده بودند پنج ساعت تمام به تماشا نشستند و در مجموع از فشردگی رقابت چهار تیم لذت بردند.

در پیکار اول تیم پر قدرت مهرگان نور در شرایطی سه بر یک مس سونگون را شکست داد که با ورود حسن مرادی بازیکن قطر پاسور مهرگان ورق سه سود نوری ها برگشت.

این تیم البته چند بازیکن یکدست دارد علیرضا درزی پاسور، معین نعمتی، معین قرنجیک، محمد مثنایی و یک لیبروی خوش استیل به نام آرمان گل چشمه را در اختیار داشت. نقی ذکایی، مربی باتجربه و زحمتکش تیم مهرگان در این بازی تعویض های خوبی داشت.

اما در تیم مس سونگون همه راه ها به نژاد سفری ختم می شد بی تجربگی پاسور این تیم مشهود بود اما عدم دفاع روی تور در نهایت سونگونی ها را مقهور ساخت، حالا باید دید در بازی برگشت فردا سرنوشت چگونه رقم خواهد خورد.

پیکار دوم را دو تیم خوب گل گهر سیرجان و صنعتگران امید تهران برگزاری کردند. یک مسابقه جنگی و فشرده در شرایطی که تیم امید نمایش خوبی روی حملات علی اصغر رزمفر و متین جعفری داشت اجرای تاکتیک های تیمی به ویژه در سرویس کار این تیم را مختل کرد و شاگردان محمدرضا دامغانی خیلی زود اختیار بازی را در دست گرفتند.

در این تیم زمانی که دو مدافع وسط حسن وحیدی و وحید ریگی با دستان بلند خود حملات سرعتی صنعتگران را سد کردند شرایط به سود این تیم فرق کرد البته این تیم دو جوان عالی و کوبنده داشت علی شبان و سیاوش مردانی که مردانه توپ می زدند و دریافت های خوب رضا محمودآبادی و محمد عزیزی کمک کرد تا پاسور بلندبالای گل گهر امیر تقوی یک روز درخشان داشته باشد، پاس های تقوی و ابتکارات این پاسور خوش آتیه سالن را بار ها به وجد آورده بود.

حالا باید دید در مسابقه برگشت دو تیم سرنوشت چگونه بازی خواهد کرد.

نویسنده: جمشید حمیدی