پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان در پرده ابهام

سرنوشت در پیکار سوم رقم می خورد!

فینال لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور به بازی سوم کشیده شد.

سایپا که خود را در آستانه قهرمانی می دید با شکستی که متحمل شد برنامه ریزی سازمان لیگ را برای توزیع جوایز به هم ریخت چرا که همه معاونین وزارت ورزش و حتی شخص وزیر برای شرکت در مراسم پایانی اعلام آمادگی کرده بودند اما در والیبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست گاهی یک مسابقه در سه سوت خاتمه می یابد و زمانی هم ماراتنی پنج گیم سرنوشت را رقم می زند.

دو تیم که شناخت خوبی از هم داشتند پا به پای هم جنگیدند، در ست پنجم سایپایی ها 14 – 11 از حریف جلو بودند اما عملکرد درخشان قدرتی زن های مهرسان به ویژه فاطمه منظوری و مهسا صابری سرنوشت را تغییر داد.

تعویض طلایی نیلوفر رشیدی و نمایش دیدنی صبا قادری در کنار بازی سازی درسا فلاح که با وجود جوانی در پوان های حساس خوبی بازی کرده بود و بازی فوق العاده مهتا یحیی پور تیم پر مهره سایپا را تسلیم کرد تا در مسابقه سوم روز سه شنبه تکلیف قهرمان مشخص شود.

در تیم سایپا شبنم علیخانی مثل همیشه عالی بود اما مهتاب رحمانی و زهرا کریمی اولی در پست قدرتی و دومی در حملات سرعتی بی مانند بودند.

ساعت 12 ظهر به هیچ وجه زمان مناسب برای فینال لیگ مطرح نیست و باید برای سنوات آینده فینالی باشکوه در زمان مناسب تدارک دید.

قضاوت مسابقه را زهرا شیری، داور شایسته گیلانی و فرهناز قویدل داور باتجربه اهل شهر ری به خوبی قضاوت کرده اند درست برعکس مسابقات دیروز آقایان که داوری ها اشتباه آمیز بوده است!

نویسنده: جمشید حمیدی