پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بزرگان فوتبال در جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس

تیم نوجوانان پرسپولیس قهرمان باشگاه های تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در مراسم توزیع جوایز بازیکنان و کادرفنی این تیم با حضور دكتر ميرشاد ماجدي رييس هيات فوتبال استان تهران و عباس تيموري دبير فوتبال هيات و وحيد اميري، حسين بادامكي، سيد قاسم موسوي، علي فيض الله زاده و طالبي جهت اهداء كاپ و مدال قهرماني تيم نوجوان پرسپوليس در مجموعه ورزشي شهيد درفشي فر برگزار شد.

ورزشگاه شهید درفشی‌فر امروز میزبان مراسم اهدای کاپ و مدال به تیم نوجوانان پرسپولیس و آکادمی فوتبال باشگاه بود.

حسن خانمحمدی و شاگردانش در این فصل کاری کردن کارستان و در کنار تاریخ‌سازی برای پرسپولیس، بعد از چند دهه عنوان قهرمانی را به رده‌های پایه بازگرداندند.
آن ها امروز پیش از مراسم اهدای جام و در آخرین بازی فصل خود در حالی که عنوان قهرمانی را چند هفته زودتر از آن خود کرده بودند مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند تا ۷۰ امتیازی شوند.
برای مراسم اهدای کاپ و مدالهای قهرمانی، میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال تهران و جمعی از مسوولان و مدیران هیات در محل آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند.

برای اهدای کاپ با همت مسوولان آکادمی و همکاری شرکت طبیعت، حامی مالی باشگاه، سکوی قهرمانی و مراسم آتش بازی تدارک دیده شده بود که با تشویق‌های هواداران و خانواده‌های بازیکنان و پخش ترانه‌های حماسی و پرسپولیسی و چرخش پرچم بزرگ پرسپولیس در آسمان، حال و هوای خاص و به یادماندنی را برای نوجوانان پرسپولیس فراهم کرد که از همین حالا با قهرمانی و افتخار خو گرفته‌اند.