پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اقدام جسورانه ژاپنی ها در والیبال

وبر و نیمر هم به سرزمین آفتاب تابان می روند

در اقدامی جسورانه که هیجان و حدس و گمان را در بین طرفداران والیبال در سرتاسر جهان برانگیخت، لیگ حرفه ای تازه بازسازی شده ژاپن در آستانه ایجاد یک نشان قابل توجه در صحنه جهانی است.

سازمان دهندگان بلندپروازانه قصد خود را برای ارتقای لیگ به قله بین المللی والیبال اعلام کرده اند.

در حالی که هنوز در انتظار تایید رسمی هستیم، سروصدای رسانه های مختلف والیبال نشان می دهد که فصل 2024/2025 می تواند شاهد هجوم بازیکنان و مربیان برتر در ژاپن باشد.

شایعاتی مبنی بر پیوستن به V-League بازیکنانی مانند توری دفالکو، مهاجم خارجی تیم ملی ایالات متحده از آسسکو رزوویای لهستان و بازیکن خارجی برزیلی، ریکاردو لوکارلی از پیاچنزا ایتالیا، هستند که هر دو قرار است پیراهن جیکت را بپوشند.

نیمیر عبدالعزیز در ناگویا انتظار می رود، در حالی که باراتوز کورک ممکن است به لهستان بازگردد، در حالی که الکساندر اشلیویکا باید عضو جدید سانتوری شود.

رسانه‌های برزیلی با صحبت‌های فیلیپه روکه و میگل آنجل لوپز کوبایی که به ترتیب به جی تی سازندز و پاناسونیک راه پیدا کردند، آتش این اخبار را بیشتر کرده است.

لیگ فقط جذب بازیکن نیست. همچنین شایعه شده است که خاویر وبر سرمربی آرژانتینی قصد دارد به ژاپن برود و به شهرت فزاینده V-League یک مزیت استراتژیک اضافه کند.

وبر یکی از کاندیدا های مربیگری برای تیم ملی ایران بوده است.

برگردان: هستی رفیعی