پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

مسیگر: نوار پیروزی های برزیل را قطع خواهیم کرد

امشب یک بازی مهم برای تیم فوتبال ساحلی کشورمان پیش رو قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دیدار با برزیل در مرحله نیمه نهایی که در صورت پیروزی به فینال بازیها راه خواهد یافت. مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قبل از این رویداد نظرات خود را چنین بیان کرد.

آماده رویارویی با یک تیم قدرتمند هستیم، شرایط تیم ملی خوب است. به جز محمد مرادی که دو اخطاره شده و مقابل برزیل غایب است، همه بچه‌ها آماده هستند تا بتوانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

اولین بار است که شانس برنده شدن برای هردو تیم برابر است. شرایط فوتبال ساحلی در حال حاضر است طوری است که هیچ ترسی از اسم‌ تیم‌ها نداریم. با این حال برزیل واقعا قوی و توانمند است و همانطور که همه می‌دانند 5 دوره قهرمان جام جهانی شده است. جالب است که بدانید آخرین باخت برزیل به مسابقات بین قاره‌ای برمی‌گردد که سال گذشته خودمان آن را شکست دادیم. از آن به بعد برزیل کلیه مسابقات دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اینکه برونو ژاویر شماره 8 برزیل در این مسابقه به دلیل محرومیت غایب است، اتفاق خوبی محسوب می‌شود اما قطعا کار سختی داریم و باید با انگیزه زیاد به میدان برود.

همه اعضای تیم شرایط روحی و روانی و ذهنی خوبی دارند. همه آماده هستند تا یک بازی خوب انجام بدهیم. شرایط بازی را درک‌ کرده‌ایم و به امید خدا به دنبال این هستیم تا بهترین نمایش را اجرا کنیم و انشاالله نتیجه را هم بگیریم. امیدوارم هرچه خیر است، پیش بیاید.