پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
ساحلی بازان بی ادعا

جهان فوتبال ایران را شناخت

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۴ بلاروس را شکست داد و در رتبه سوم دنیا ایستاد.

به گزارش البرزورزشی: در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دوبی مقابل بلاروس به میدان رفت و با برد شش بر یک حریف به عنوان سومی جهان دست یافت. در این بازی امیرحسین اکبری، موحد محمدپور، محمد مرادی، رضا امیری، محمد معصومی نژاد، محمد علی مختاری برای ایران گلزنی کردند.

در این دیدار تیم ملی ایران با ترکیب اولیه حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده به میدان رفت و سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری هم نیمکت‌نشینان تیم ملی بودند.

برزیل نیز توانست عنوان نخستاین رقابتها را به دست بیاورد.بر اساس اخبار شنیده شده محمد احمدزاده به عنوان بهترین بازیکن تیم ایران معرفی شده و جایزه خود را نیز از مهدی تاج دریافت کرد.

 ساحلی بازان ایران ثابت کردند که فوتبال ایران شایستگی این را دارد که در بهترین رتبه های جهانی قرار بگیرد و با شایستگی اوضاع را پیش ببرد اما در این میان بازیکنان بی ادعای ساحلی ایران نشان دادند که بدون رسیدگی و دریافت پولهای هنگفت نیز می توان به شرایط ایده آل رسید و اوضاع را پیش برد.

با حضور تیم ایران در رتبه سوم جهانی اثبات شد که فوتبال ایران نیز می تواند به موفقیت دست یابد و در جهان به درجات عالیه برسد و این مهم توسط ساحلی بازان فوتبال ایران انجام شد تا دیگر فوتبالیستهای تیم ملی ایران با در نظر گرفتن اوضاع ساحلی کاران دریابند که می توان فعل خواستن را صرف کرد و با تلاش و بدون ادعای بسیار به موفقیت دست پیدا کرد.