پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دو اصفهانی در رادار پرسپولیس

تلاش شکاری و محمدی برای سرخپوش شدن ادامه دارد.

به گزارش البرزورزشی:رضا شکاری که در تابستان تلاش زیادی کرد به پرسپولیس بیاید درنهایت با پرداخت 15 میلیارد پول رضایتنامه‌اش که توسط باشگاه سپاهان پرداخت شد، به جمع طلایی‌پوشان پیوست.

 او اما بعد از سپری کردن یک فصل نسبتا بد در اصفهان و مشاجره لفظی اخیرش با مورایس در لیست مازاد سپاهانی‌ها قرار گرفت. در همین راستا شکاری در تلاش است با ترک سپاهان راهی پرسپولیس شود. انتقالی که هواداران سپاهان به‌شدت با آن مخالف بوده و همین مساله باعث شده که اصفهانی‌ها فعلا شکاری را در تیم‌شان حفظ کنند.

با این حال او هنوز امیدوار به گرفتن رضایتنامه‌اش از سپاهان است. در سوی دیگر محمدجواد محمدی هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد اما به شرطی که خودش موفق به گرفتن رضایتنامه شود. در همین راستا او حتی حاضر شده 5 میلیارد هم از جیبش برای گرفتن رضایتنامه خود هزینه کند. تنها مشکل او برای جدایی از ذوب، مخالفت محمد ربیعی است.

در این میان ربیعی به مدیریت باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده اگر لوسیانو پریرا را جذب کنند، به جدایی محمدی رضایت خواهد داد. این در شرایطی است که پریرا برای پیوستن به فولاد به توافق نهایی دست یافته و امروز قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد.