پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استقلال- سپاهان

جنگ صدرنشینی و فینال لیگ در آزادی

تنها شکست استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، در بازی رفت مقابل سپاهان در اصفهان رقم خورد و آبی‌پوشان در این بازی ضمن آنکه به دنبال تثبیت صدرنشینی هستند به دنبال تلافی شکست دور رفت هستند.

در سمت مقابل سپاهان که سه بازی آخر خود را در لیگ برتر با شکست پشت سر گذاشت، دو بازی اخیر خود را در لیگ به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار نکرده، زردپوشان اصفهان در مصاف با الهلال عربستان دو شکست مشابه ۳ بر یک را متحمل شدند تا آخرین نماینده ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

دو تیم تا به حال ۸۳ بار مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که سپاهان ۳۲ و استقلال ۳۰ بار برنده شده‌اند و ۲۱ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

دیدار هشتاد و چهارم حکم مسابقه‌ای ۶ امتیازی را به همراه دارد، برتری استقلال جایگاه این تیم را در صدر مستحکم می‌کند و پیروزی سپاهان این تیم را با توجه به دو بازی معوقه، به صدرنشینی نزدیک می‌کند. تساوی هم به سود پرسپولیس رده دومی خواهد بود.

حواشی آخرین دیدار استقلال و سپاهان

اعتراض شدید نکونام به داور خطر از بیخ گوش یک عکاس گذشت

باشگاه استقلال برای کاوه رضایی، امید نورافکن، محمد دانشگر، میلاد زکی پور و سیاوش یزدانی ۵ بازیکن سابق خود که در سپاهان بازی می‌کنند پیراهن قاب شده در اندازه یک در یک متر تدارک دید و پیش از شروع مسابقه به آنها هدیه داد.

پرتاب نارنجک به سمت عکاسان بعد از اعلام پنالتی برای سپاهان منجر به مصدومیت شدید شریفی  یکی از عکاسان اصفهانی شد شد که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

جواد نکونام، بهزاد غلامپور، سید حسین حسینی و محمدرضا خالدآبادی هنگام گرم کردن نزد نیازمند رفتند و به او تسلیت گفتند.

اعتراض به حق و شدید نکونام پس از برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان و گرفته نشدن پنالتی.

گزارش: سوده رحمانوند