پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ برتر والیبال در ایستگاه بیست و سوم

نبرد ادامه دار پلی آف و پلی اوت

فردا در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پیکان میزبان تیم صدرنشین فولاد سیرجان است.

سیرجانی ها و البته پیکانی ها هر دو از بابت صعود به پلی آف نگرانی ندارند ولی به لحاظ اعتباری شاید برای پیمان اکبری و بهروز عطایی نتیجه این دیدار مهم باشد. فولاد سیرجان در تمام پست ها بازیکنان خوب و ذخیره های خوب دارد ولی پیکان آهسته و پیوسته به پیش رفت تا امروز بازیکنان جوان آماده و تجربه داران به خود آمده را در ترکیب دارند.

اما در این بین تیم هایی که برای پیوستن به کاروان دور حذفی تلاش می کنند و چهار تیم آخر جدول که برای بقا می کوشند حکایتی دیگر دارند، ایفاسرام اردکان و گیتی پسند در اصفهان نبرد در میانه جدول است.

عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم اردکان در گفت و گو با البرز ورزشی می گوید: بازی سنگینی خواهیم داشت، گیتی پسند تاکنون نتایج خوبی گرفته است و تیم ما نیز بازیکنان بالای 80% توان خود را گذاشته اند در کنار فرهاد ملابهرامی یک پاسور خارجی به نام فلیپ را داریم که بسیار هوشیار است و سالم پاس می دهد. با این همه ما برای پیروز شدن در یک میدان دشوار به میدان خواهیم رفت.

طبیعت اسلامشهر که جزو چهار تیم قطعی پلی آف محسوب می شوند در ارومیه شهر عاشقان والیبال بازی خواهند کرد، ابرهیم وادی سرمربی تیم می گوید: نتیجه این بازی برای ارومیه بیشتر از ما اهمیت دارد ولی ما می جنگیم و برای حفظ موقعیت خود مانند همه مسابقات تلاش می کنیم با این همه بازی در ارومیه برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود.

از سوی دیگر تیم مس رفسنجان که در خطر سقوط قرار دارد فردا میهمان چادرملوی اردکان است، مصطفی کارخانه مشاور و مدیرفنی تیم مس می گوید: تیم ما باید در پلی آف قرار می گرفت اما متاسفانه آسیب دیدن دو قدرتی زن تیم از جمله آرش کشاورزی و از دست دادن عبدالحمیدی و صابر جواهری دست کادرفنی را برای مانور بسته است. می دانیم که بازی مقابل تیم پر مهره ی چادرملوی اردکان آسان نخواهد بود.

و اما شهرداری گنبد، تیم محبوب ترکمن صحرا سه بازی خارج از خانه دارد و برای بقا در لیگ برتر و رهایی از پلی اوت در همه مسابقات به پیروزی برسد. این تیم روزگار عجیبی را تجربه می کند هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی پخش شد که شرط بند ها به جان این تیم افتاده اند و این دردی کهنه است که تقریبا در تمام این ادوار مربیانش را آزار داده است. هرچند که کادرفنی تیم شهرداری ترجیه می دهند به خاطر حفظ آرامش تیم اظهار نظری نکنند.

اسامی ناظران و داوران دیدارهای این هفته به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15

سایپا تهران – پاس گرگان

نماینده سازمان لیگ: اسماعیل صباغ، ناظر فنی و داوری: محمد شاهمیری، داور اول: قادر صادقی و داور دوم: اسماعیل رزقی

 

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16

گیتی‌پسند اصفهان – ایفاسرام اردکان

نماینده سازمان لیگ: ابراهیم عشق‌دوست، ناظر فنی و داوری: مسعود یزدان‌پناه، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: مجتبی بیداریان

 

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت 16

چادرملو اردکان – مس رفسنجان

نماینده سازمان لیگ: خلیل یگانه‌مجد، ناظر فنی و داوری: بهروز جعفری، داور اول: امید فولادی‌وندا و داور دوم: وحید خراسانی

 

 یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت 16

شهداب یزد – شهرداری گنبد کاووس

 

نماینده سازمان لیگ: علیرضا گیلانی، ناظر فنی و داوری: شهباز صدری، داور اول: مهدی نویدی‌نو و داور دوم: مرتضی حسن علائی

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – طبیعت

نماینده سازمان لیگ: محمدحسین شفقی، ناظر فنی و داوری: علی یاوری، داور اول: داود نافعی و داور دوم: مهرداد شوشتری

 

مشهد، سالن مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک مشهد – هورسان رامسر

نماینده سازمان لیگ: محمدعلی امیدی، ناظر فنی و داوری: علی‌اصغر حاجی کاظمی، داور اول: محمدرضا کاویانی و داور دوم: جواد مرآتی

 

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 18

پیکان تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

نماینده سازمان لیگ: حسین پورکاشیان، ناظر فنی و داوری: حمید راهجردیان، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: علیرضا پوردهقان و داور ویدئوچک: علیرضا قریب

نویسنده: جمشید حمیدی