پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اختلاف در پرسپولیس ثبات در استقلال

اختلاف سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش برای معرفی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس و از طرفی آبفا اعضای هیات مدیره استقلال همچنان به قوت خود باقی است.

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از نشست دو هفته پیش مجمع این باشگاه دیگر تشکیل جلسه نداد تا وضعیت دو عضو جدید آن نیز همچنان نامشخص باشد.

اگر‌چه در مجمع تصمیم گرفته شد ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی جانشین حسین خبیری و پیمان حدادی که از سمت خود استعفا داده بودند، شوند اما به نظر می‌آید فعلا این قضیه منتفی است.

در این بین از یک‌سو طباطبایی تمایلی برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ندارد و در این راستا وزارت ورزش محمد انصاری را جایگزین او کرده اما در سوی مقابل سازمان خصوصی‌سازی با استعفای حدادی مخالفت کرده و خواستار ادامه حضور او در هیات مدیره این باشگاه شده است.

در واقع حدادی عضو اقتصادی بود که سازمان خصوصی‌سازی سال گذشته او را به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد و حالا هم مدعی است او باید به کارش ادامه دهد و اگر قرار به رفتنش هم باشد خودشان باید نفر دیگری را جایگزین او کنند.

از طرفی فعلا خبری از جابه‌جایی برای آبی‌ها نیست در حالی که به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات آبی‌ها نشات‌گرفته از بی‌سروسامانی مدیریتی این باشگاه باشد. در واقع هیات‌مدیره استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته آن چنانکه باید و شاید در مسیر هماهنگی و انسجام گام برداشته و این مورد باعث شده تا دود این ناهماهنگی و عدم انسجام به چشم تیم فوتبال، کادر و بازیکنانش و همچنین هواداران استقلالی برود.

 البته در این خصوص و با اضافه شدن دوباره علی آقامحمدی، عضو باتجربه و قدیمی هیات‌مدیره استقلال به این باشگاه برخی پیش‌بینی‌ها از پایان وضعیت فعلی مدیریت آبی‌ها صورت گرفته این در حالی است که طی روزهای اخیر اخباری مبنی‌بر جدایی این چهره از هیات‌مدیره به‌خاطر برخی محدودیت‌ها منتشر شد، اما اخبار رسیده به ما حکایت از آن دارد که آقامحمدی در هیات‌مدیره باشگاه ماندنی است و تحول جدیدی درخصوص این عضو کارآمد و اقتصادی استقلال صورت نخواهد گرفت.

گزارش: نیلوفر مژدهی