جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه
صنعتگران امید تازه وارد لیگ برتر والیبال ایران

مصلح آبادی: مثل کوه پشت تیم ایستاده اند

تهران صاحب یک سهیمه دیگر در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شد.

بعد از دو تیم وابسته به شرکت های خودروسازی و تیم طبیعت اینبار تیم صنعتگران امید با عبور از همه مدعیان به دیدار پایانی لیگ دسته یک راه پیدا کرد و برحسب مقررات سهمیه سوپر لیگ سال آینده را کسب کرد.

تیم صنعتگران امید روز گذشته در دیداری توفانی در سه ست گل گهر سیرجان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را شکست داد اما این تیم آیا توانایی مادی حضور در لیگ پرهزینه کشور را دارد؟

دکتر خسرو مصلح آبادی، مدیرفنی و یکی از مربیان این تیم به البرز ورزشی می گوید: اول باید از بازی خوب و توام با جنگندگی صنعتگران امید به نیکی یاد کنم، افشین فتاح به عنوان کاپیتان، میلاد حمیدی، علی اصغر رزمگر، عباس اولادی، عماد جوینده، امید صمیمی، الیاس محمدخانی و... همه در این چرخه نقش داشتند اما در کنار بنده و حمید جعفرزاده به عنوان سرمربی حمایت های مهندس محور بسیار تعیین کننده بود.

ایشان و همچنین حاج غلامرضا محمدی پور رئیس هیات مدیره صنعتگران امید مثل کوه پشت تیم ایستاده اند، ماموریت گروه امید که 7 شرکت تولیدی را در برمی گیرد و برخی از آنها مانند تولیدی امید فنر که در خاورمیانه بی نظیر هستند داشتن یک تیم پر قدرت با بنیه مالی خوب در لیگ برتر است البته ما هنوز یک بازی دیگر پیش رو داریم و باید برای قهرمانی با مهرگان نور بازی کنیم اما چون صعود ما به لیگ برتر قطعی است هیات مدیره شرکت به زودی در اینباره تشکیل جلسه خواهد داد.

افشین فتاح پاسور و کاپیتان تیم صنعتگران امید نیز می گوید: ما برای شکست دادن گل گهر سیرجان روی سرویس و دفاع تکیه کرده ایم و استفاده از پایپ را در دستور کار قرار داده ایم و با زدن سرویس های هدف دار سیاوش مردانی بهترین بازیکن تیم حریف را از کار انداخته ایم.

فتاح افزود: خوشبختانه باشگاه ما به همه وعده و وعید هایی که داد عمل کرده و به لحاظ مادی و روانی حمایت ایده آلی از تیم داشته است، این را اضافه کنم که در لیگ امسال چند بازیکن جوان خوب جلب توجه کرده اند و کیفیت رقابت ها بسیار بالا بوده است.

گفت و گو: جمشید حمیدی