پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استقلال نه میزبانی نه برد

تقویت خط دفاعی رمز موفقیت!

کلین ‌شیت مقابل تیمی که با ۳۳ گل زده قاطعانه بهترین خط حمله لیگ رو دارد و دو گلزن برتر لیگ در خط حمله‌‌ش توپ میزنند کار بزرگی بود که استقلال از پسش بر اومد.

سپاهان در این فصل، از ۱۵ بازی قبلیش فقط در ۲ بازی موفق به گلزنی نشده بود و میانگین ۲/۲ گل زده در هر بازی رو داشت!

اضافه شدن سیلوا علاوه بر اینکه خط دفاع تیم را تقویت کرد، باعث شد روزبه چشمی هم به پست اصلیش بازگردد و خط هافبک هم تقویت شود. دیروز در مقابل سپاهان هم رو ی سانتر نه چندان جالب آرش رضاوند با ضربه سرش توپو در جریان بازی نگه داشت تا یزدانی پاس گل دهد و روزبه با شوت خود‌گل استقلال را به ثمر برساند.

البته از درخشش دیروز جلالی هم نگذریم، که یکی از مهره های اصلی سپاهان را خنثی کرده بود. رامین رضاییان که یکی از تاثیر گذار ترین بازیکنان سپاهان است چیزی برای ارائه کردن نداشت.

نکونام درحالی این بازی حساس و 6 امتیازی را با برتری پشت سر گذاشت که عدم تقویت مناسب در نیم‌فصل رضایت کادرفنی آبی‌ها را جلب نکرده تا نکونام به اجبار با شاکله اصلی تیم خود در نیم‌فصل دوم تیمش را به میدان بفرستد.

بنابراین از این جهت هم جواد ‌انگیزه‌های بسیاری داشت تا همچنان اندیشه‌های تاکتیکی خود را به اثبات برساند.

از سوی دیگر نیز برتری مقابل تیم اصفهانی نه‌تنها می‌توانست سپاهان را تا حدی از کورس خارج کند که فاصله آبی‌ها در صدر جدول با سایر رقبا را بیشتر کند، تا این ماجرا به اهداف سرمربی مطرح استقلال برای کسب 3 امتیاز این دیدار اضافه کند. بنابراین با این تفاسیر ممکن، نکونام با برتری در این دیدار همه را با هم شکست داد.

گزارش: سوده رحمانوند