پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
سپاهان همچنان روی نوار ناکامی

استقلال در صدر جدول

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران سه دیدار بین تیم های فولاد خوزستان، ملوان انزلی، نساجی مازندران، استقلال تهران و سپاهان اصفهان برگزار شد.

گل گهر در بازی با نساجی با وجود فراز و نشیب هایی که به وجود آمده بود به برتری دست پیدا کرد، نساج ها همچنان روی نوار ناکامی راه می روند.

سه گل خوردن از تیم گل گهر بار دیگر موقعیت ساکت الهامی را در یک تیم دیگر به خطر انداخت. دیدار فولاد و ملوان رویارویی تیم های شمال و جنوب ایران با برتری یک بر صفر قو های سپید انزلی آغاز شد ولی در پایان به تساوی یک بر یک کشیده شد.

شاگردان مهدی تار تار و آل نعمه نشان داده اند که این دو مربی جوان الفبای فوتبال حرفه ای را می دانند اما از دو نتایج شب گذشته بگذریم شکست سه بر صفر سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی قابل تعمق بود.

سپاهانی ها بعد از ناکامی در لیگ قهرمانی آسیا در لیگ داخلی کشور هم خوب عمل نکرده اند، رامین رضاییان مدافع ملی پوش سپاهان بعد از بازی شب گذشته راهی امارات شد این درحالی است که زمزمه هایی مبنی بر حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت سپاهان به گوش می رسد.

این که چرا باشگاه های معتبر کشورمان اینگونه دچار فراز و نشیب می شوند و اغلب درگیر بحران هستند بحثی است که باید به طور جدی به آن پرداخت، فقدان تصمیم گیران حرفه ای و کاربلد بر این قبیل مسایل دامن می زند.

گزارش: حسن امامقلی