پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مسیر سخت پیکان تا پایان لیگ

شاید پیکانی‌ها تصور می‌کردند بتوانند در خانه خود مقابل صنعت نفت بحران زده به دومین پیروزی خود رسیده و از بحران نبردن خارج شوند، اما این بازی نیز به کام آنها نشد تا روند ناکامی‌های رضا عنایتی با تیم پیکان همچنان ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: احمد مددی که بر خلاف دیگر مدیران باشگاه پیکان نشان داده به تغییر مربی علاقه‌مند است شاید بیش از این با عنایتی تاب نیاورد. اگر وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی بحرانی شود شاید عنایتی قربانی بعدی لیگ برتر شده و جای خود را به مربی دیگری بسپارد.

هنوز ۱۲ بازی دیگر باقی‌مانده و تیم پیکان این فرصت را دارد تا خود را از شرایط بحرانی موجود خارج کند؛ هر چند در ادامه آنها بازی‌های سختی دارند و با تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور ۴ تیم بالای جدول بازی خواهند کرد. پیکانی‌ها در ادامه خارج از خانه باید به مصاف سپاهان، پرسپولیس، مس، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و فولاد بروند و در‌عوض با ملوان، استقلال‌خوزستان، هوادار، آلومینیوم، تراکتور و استقلال‌تهران در هفته آخر در خانه خودشان دیدار می‌کنند.

اغلب بازی‌های پیکان در ادامه سخت است و اگر این تیم پس از سال‌ها مقاومت برای بقا در لیگ برتر امسال نتواند خود را در لیگ حفظ کند، مدیران این باشگاه باید پاسخگوی انتخاب خود باشند.