پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درویش شفاف‌ سازی کند

عدم شفاف‌سازی پرسپولیس در مورد باهویی سوالات زیادی را برای علاقه‌مندان به این تیم به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهاجم سوئدی باشگاه پرسپولیس درحالی در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر از جمع سرخپوشان رسما جدا شد که در مورد نحوه جدایی این بازیکن شفاف‌سازی از سوی این باشگاه صورت نگرفت. نبیل خرید رضا درویش و اطرافیانش برای باشگاه پرسپولیس بود که قراردادش حدود 380 هزار دلار بود.

برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس دوهفته پیش مدعی بودند که نبیل حاضر است 180 هزار دلار از قراردادش را دریافت و قراردادش را فسخ کند اما این بازیکن در روزهای آخر نقل و انتقالات زمستانی خواهان کل قراردادش شده بود. در این میان مشخص نشد باشگاه پرسپولیس چرا فسخ قرارداد با این بازیکن را به‌ روز آخر کشاند تا شرایط برای جدایی او از جمع سرخپوشان سخت‌تر شود.

درهرصورت درویش و اطرافیانش همانطور که در جذب نبیل باهویی او را در آخرین ساعات فرصت باقی مانده برای ارسال لیست آسیایی بدون درنظر گرفتن نظر یحیی گل ‌محمدی جذب کردند، در فسخ قرارداد با او نیز همه چیز را به روز آخر کشاندند و درنهایت هم در مورد نحوه جدایی او شفاف‌سازی نداشتند.

در این میان فقط میلیاردها پولی بود که برای جذب این بازیکن بی‌کیفیت هزینه شد و درویش به‌جای پاسخگویی در این زمینه اخیرا باز هم ماجرای رادوشوویچ را به میان آورد تا به‌نوعی حواس‌ها را پرت کرده باشد.