پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
درخواست یک پیشکسوت از وزیر ورزش

مهربان: انتخابات والیبال را عقب بیندازید

نسبت به سرنوشت والیبال ایران نگران هستم و به عنوان فردی که ۵۰ سال عمرم را در این ورزش گذرانده ام از آقای وزیر ورزش خواهش می کنم اجازه ندهند والیبال با انتخابات عجولانه دچار بحرانی بزرگ شود.

علیرضا مهربان رئیس پیشین هیات والیبال مازندران و ار کارشناسان عالی رتبه اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب افزود: با توجه به موقعیتی که ما در آسیا و جهان داریم سکان هدایت والیبال باید به افرادی سپرده شود که حداقل مانند یزدانی خرم یا داورزنی از پشتوانه های مالی و سیاسی بر خوردار باشند و‌گرنه سراشیب کنونی به سقوط حتمی منجر می شود.

مهربان می افزاید: به دلیل اینکه سال ها ریاست هیات یک استان ورزش خیز مانند مازندران را بر عهده داشتم و به واسطه ارتباطاتی که با هایت های مناطق دارم هشدار می دهم که همه نگران آینده والیبال کشور هستند و اگر در انتخاب رئیس جدید دقت توام با فراصت صورت نگیرد هرگز مجال جبران نخواهیم یافت.

مهربان که کارشناس بازنشسته تربیت بدنی است تاکید می کند: 26 اسفند ماه بدترین زمان برای برپایی مجمع است و از دکتر کیومرث هاشمی در خواست می کنم انتخاب را به تعویق بیندازد و با تجدید نام نویسی اجازه ورود به خدمت را به افراد شایسته دیگر هم بدهند.

وی در خاتمه از این بابت که رسانه های ورزشی به ویژه چهره های شاخص والیبالی با سکوت و بی تفاوتی از کنار مساله مهم انتخابات می گدرند گلایه کرده و می گوید: متاسفانه ما در شهرستان بسر می بریم و نمی دانیم چگونه حرف خود را به گوش مسوولان ورزش برسانیم اما بزرگان والیبال در پایتخت می توانند اقدامات موثری انجام دهند.

گفت و گو: جمشید حمیدی