پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دربی همان 23 اسفند

دربی بین استقلال و پرسپولیس همان 23 اسفند برگزار می‌شود و جایی برای جابه‌جایی زمان دربی وجود ندارد.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در حالی طبق اعلام سازمان لیگ قرار است چهارشنبه آینده 23 اسفند برگزار شود که برخی اخبار و گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن داشت که به خاطر تقارن این دیدار با فردای چهارشنبه‌ سوری به احتمال زیاد این دیدار با یک روز تاخیر و پنجشنبه ‌شب (24 اسفند) برگزار شود.

نکته قابل توجه این‌که به نظر می‌رسد برخی فشارهای بالادستی باعث شده باشد تا شایعه تعویق دربی 103 ایجاد شود، با این حال سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گویی با ما اظهار داشت: فشاری برای تعویق مسابقه دربی تا این لحظه وجود نداشته. اگر قرار به برگزاری این بازی در سال جاری باشد مطمئنا این مسابقه در همان تاریخ مقرر که برنامه‌ریزی شده و اعلام کردیم برگزار می‌شود.

وی افزود: هیچ جایی برای تعویق این بازی در تقویم وجود ندارد. بلافاصله بعد از دیدارهای هفته بیستم، در روزها آخر سال بازی‌های هفته بیست‌و‌‌یکم برگزار می‌شود و دیگر نمی‌شود این دیدارها را هم با تعویق مواجه کرد. آنهایی که از تعویق دربی صحبت می‌کنند نگاهی هم به برنامه هفته‌های قبل و بعد دربی بیندازند تا متوجه شوند امکان تعویق این دیدار نیست.

 با این حساب و توضیحات سهیل مهدی به نظر می‌رسد برگزاری دیدار دربی 103 در همان تاریخ اعلام‌شده قطعی باشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی