پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بهترین های هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال

در آخرین دیدار هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال (خلیج فارس) نکوداشت استاد علیرضا اوشار تیم صنعت مس کرمان موفق شد با نتیجه 77 بر 66 صنعت مس رفسنجان را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: درنخستین دیدار این هفته، تیم کاله مازندران مقابل رعدپدافند به میدان رفت و با نتیجه ۱۱۷ بر۶۲ به پیروزی رسید. در این دیدار متین آقاجانپوربا ۲۱ امتیاز،۴ ریباند،۲ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن شد.

در دیگر دیدار هفته بیستم، تیم‌های مهرام تهران و پالایش نفت آبادان به رقابت پرداختند و تیم مهرام با برتری ۷۳ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد. در این دیدارپری پتی با ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن بود.
تیم شهرداری گرگان در این هفته میزبان تیم فولاد هرمزگان بود و در نهایت با نتیجه ۹۶ بر ۸۹ در این دیدار به پیروزی رسید. در این دیدار سینا واحدی با ۴۴ امتیاز، ۲ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۴۰ بهترین بازیکن این دیدار شد.
همچنین تیم ذوب آهن، در هفته بیستم به مصاف تیم طبیعت تهران رفت و با نتیجه ۷۱ بر۸۲ مغلوب تیم حریف شد. در این دیدار جردن استیونز با ۳۲ امتیاز، ۴ ریباند،۳ پاس گل و کارایی ۲۹ بهترین بازیکن بود.

لیموندیس شیراز در این هفته، مقابل آورتا ساری بازی کرد و با برتری ۹۱ بر ۷۱ موفق به کسب پیروزی شد. در این دیدار سید مهدی جعفری با ۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ توپ ربایی وکارایی ۱۷ بهترین بازیکن دیدار شد.

کورین هنری با ۲۱ امتیاز، ۱۰ پاس گل، ۴ ریباند و کارایی ۲۴ به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد.

اسامی بهترین بازیکنان هفته شانزدهم به شرح زیر است:

امتیاز: سینا واحدی- شهرداری گرگان: ۴۲ امتیاز

ریباند: حامد حدادی- پالایش نفت آبادان: ۲۴ ریباند

پاس گل: کورین هنری- مس کرمان: ۱۰ پاس گل

توپ ربایی: پری پتی- مهرام : ۵ توپ ربایی
بلاک: اصغر کاردوست- ذوب‌آهن اصفهان: ۵ بلاک 
کارایی: حامد حدادی- پالایش نفت آبادان: کارایی ۴۱