پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اسکندری و پست نایب رئیس بولینگ و بیلیارد آسیا

خدمات صادقانه ای که فراموش نمی شود

هاشمی اسکندری از چهره های مقبول ورزش ایران سال ها است سکان هدایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور را برعهده دارد.

وی در این سال ها خدمات زیادی به ورزش کشور کرد و کسب عناوین مهم قاره ای توسط اسنوکر و بیلیارد بازان ایرانی موید این ادعا است.

به هر روی در سی و هشتمین مجمع عمومی کنفدراسیون  ورزش های بیلیاردی آسیا (ACBS) به میزبانی کشور قطر در شهر دوحه  با حضور موسی النعیمی(رئیس)، هاشم اسکندری(نائب رئیس)، میشل الخوری(دبیرکل) و روسای فدراسیون های عضو این مجمع برگزار شد و هاشم اسکندری که سه دوره ریاست فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران را برعهده داشت، با اخذ اکثریت ارا برای سومین دوره متوالی و به مدت چهار سال به عنوان نایب رییس آسیا انتخاب شد.

لازم به ذکر است که  وزارت ورزش و جوانان ۳ ماه پیش علی سلطانپور را به عنوان سرپست این فدراسیون انتخاب کرد تا پس از اتمام ریاست اسکندری در این فدراسیون روند انتخابات پیگیری شود.

باتوجه به کارنامه درخشانی که هاشم اسکندری در این مسند داشته است تردید نداریم که بار دیگر روسای هیات های استان ها و نمایندگان ورزشکاران و مربیان این رشته رای خود را به ایشان خواهند داد.

مدیر مسئول و صاحب امتیاز البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت رضا اسماعیلی و همکاران موفقیت آسیایی را به دوست گرامی آقای اسکندری تبریک می گوید.