پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
غرق در مه، نور و شادی

صنعتگران آوای قهرمانی سر دادند

صنعتگران امید قهرمان لیگ دسته یک باشگاه های کشور شد.

این تیم در پی 284 مسابقه که در دو گروه به صورت رفت و برگشت انجام پذیرفت جام قهرمانی را بالای دست برد تا به اتفاق تیم مهرگان نور ورود خود را به لیگ برتر سال آینده اعلام کنند.

سازمان لیگ در آیین پایانی این رقابت ها که در خانه والیبال برگزار شد سنگ تمام گذاشت و سالن غرق در مه و شادی شد.

در این مراسم وحید مرادی، میلاد تقوی و تنی چند از مسئولان فدراسیون حضور داشتند و محمد عشق دوست، قادر صادقی قضاوت بازی فینال را به درستی انجام دادند. هرچند مهرگان نور به لحاظ شرایط فیزیکی در موقعیتی مطلوب قرار داشتند اما تیم صنعتگران متکی بر بازیکنانی بود که به لحاظ تکنیکی ورزیده بوده و در قالب تاکتیک جای گرفته بودند.

الیاس محمدخانی و میلاد حمیدی در پست قدرتی اصغر رزمفر، امین ثمینی در پست سرعتی و متین جعفری، عباس اولادی در پست قطر پاسور و عماد جوینده در پست لیبرویی ترکیب ایده آلی برای تیم تهرانی بود که توسط حمید جعفرزاده، دکتر خسرو مصلح آبادی و امیر ملک زاده هدایت می شد.

بازیکنان تیم قهرمان امشب در ضیافتی خانوادگی که توسط مهندس محور، مدیر عامل باشگاه برپا می شود حضور می یابند. مصلح آبادی مدیرفنی تیم صنعتگران در گفت و گو با البرز ورزشی از پشتیبانی غلامرضا محمدی پور، رئیس هیات مدیره باشگاه در راه این صعود به نیکی یاد کرد، او گفت: ایشان و آقای محور مثل پدر بالای سر تیم بودند.

اما تیم مهرگان نور نیز تیم پرتلاش بود که در زدن سرویس و اسپک عالی عمل می کردند، بازیکنانی مانند معین نعمتی، قرنجیک، علیرضا درزی و... برای این تیم سنگ تمام گذاشتند هرچند که تک و توکی از این بازیکنان به فکر تماشاگر پسند بودن حرکاتشان توپ می زدند درصورتی که بازیکن داخل زمین شش دانگ حواس در اختیار نظرات کادرفنی باشد.

این تیم بخش خصوصی با حمایتی که یک مهندس علاقه مند می شود می تواند قطب دوم قدرت والیبال مازندان باشد.

عنوان سوم مشترک به گل گهر سیرجان و مس سونگون رسید. دو تیم بدون ستاره که نوستاره هایی را در دل خود پرورش داده اند اینکه چنین تیم هایی با حمایت صنایع کشور به بالندگی می رسند جای تقدیر دارد و باید قدردان این سرمایه گذاری ها بود.

نویسنده: جمشید حمیدی