پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

شمس‌آذر خودزنی کرد

تصمیم عجیب جدید مدیران باشگاه شمس آذر نتیجه معکوس داشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: جدایی دقیقی تنها دلیل ناکامی تیم شمس‌آذر نیست. آنها به‌دلیل مشکلات مالی که در تیم‌شان وجود داشت مجبور شدند چند نفر از بازیکنان خوب خود را به دیگر تیم‌ها واگذار کنند که به‌نوعی یک خودکشی بود. مهم‌ترین بازیکنانی که از این تیم جدا شدند رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی بودند.

اگر بازی‌های نیم‌فصل اول تیم شمس‌آذر را مرور کنیم جعفری و اعرابی دو تن از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بودند و در پیروزی‌های این تیم نقش بسزایی داشتند. هر دو بازیکن بسیار دونده ظاهر شده و نقش پررنگی در گل‌های تیم‌شان بازی کردند.

طبیعی است که این دو بازیکن وقتی جدا شدند به‌دلیل وابستگی که به آنها وجود داشت تیم شمس‌آذر تضعیف شد و حالا برای بردن مشکل دارد. به این ترتیب علاوه‌بر جدایی موقت سعید دقیقی که شوک وحشتناکی به تیم وارد کرد، تیم شمس‌آذر از نظر مهره نیز به‌شدت ضعیف شد و نتیجه این درآمدزایی معکوس را در نتایج شمس‌آذر می‌توان مشاهده کرد؛ البته مدیرعامل این باشگاه چندان موافق این موضوع نیست.

شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس آذر معتقد است تیمش می‌توانست برنده بسیاری از بازی‌هایی باشد که از نیم‌فصل دوم برگزار کرده اما خوش‌شانس نبودند و نتیجه را واگذار کردند.

به اعتقاد او جدایی بازیکنان تاثیر چندانی در عملکرد این تیم ندارد و آنها می‌توانند با توجه به نفراتی که در اختیار دارند و چند بازیکنی که به جمع‌شان اضافه شده بار دیگر خود را در لیگ برتر مطرح کنند.

در چنین شرایطی باید از زندی پرسید که اگر بازیکنی همچون رحمان جعفری در ترکیب تیم شمس‌آذر وجود داشت موقعیت‌هایی را که آنها در بازی با سپاهان یکی پس از دیگری از دست داده یا به تیر دروازه می‌زدند با دقت بیشتری تبدیل به گل نمی‌کرد؟ و شاید حالا این شمس‌آذر بود که صعود به مرحله بعدی جام حذفی را جشن گرفته بود.