پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خطر بیخ گوش استقلال

جواد نکونام سرمربی استقلال در شرایطی دغدغه انتخاب ترکیب اصلی تیمش را برای جدال با آبی‌پوشان اهوازی دارد که یکی از چالش‌های  دل‌نگرانی درباره احتمال محرومیت ستاره‌های کلیدی تیمش از حضور در مسابقه داربی است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: چرا که استقلالی‌ها بعد از نبرد با هم‌نام خوزستانی، باید خود را برای جدال با پرسپولیس در داربی پایتخت آماده کنند و برنامه فشرده مسابقات لیگ برتر باعث شده تا آبی‌ها در فاصله 5 روز بعد از رویارویی با استقلال خوزستان، در داربی پایتخت به میدان بروند.

استقلالی‌ها در فهرست خود نام ۶ بازیکن در آستانه محرومیت را می‌بینند. امید حامدی‌فر که خشن‌ترین بازیکن این فصل استقلال محسوب می‌شود، مجددا در آستانه محرومیت دوباره قرار گرفته و دریافت کارت زرد در مصاف با استقلال خوزستان باعث محرومیت او از حضور در داربی پایتخت خواهد ‌شد. در کنار حامدی‌فر، روزبه چشمی دیگر هافبک دفاعی استقلال هم با دریافت ۳ کارت زرد در معرض محرومیت است و مهدی مهدی‌پور، هافبک  آبی‌پوشان پایتخت هم جزو بازیکنان ۳ اخطاره است که خطر محرومیت از حضور در داربی پایتخت را احساس می‌کند!

آبی‌پوشان پایتخت در خط دفاع وضعیت ویژه‌ای را دارند؛ به‌طوری‌که آرمین سهرابیان، صالح حردانی و میلاد فخرالدینی در معرض ۴ اخطاره‌شدن قرار دارند و دریافت کارت زرد در جدال با استقلال خوزستان می‌تواند برای آن‌ها  با محرومیت از حضور در داربی پایتخت باشد!

در شرایطی‌که گفته می‌شد محمدحسین مرادمند هم در معرض ۴ اخطاره‌شدن قرار دارد اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که او در خطر محرومیت نیست و تنها دریافت کارت قرمز در جدال با استقلال خوزستان می‌تواند باعث محرومیت مدافع استقلال از حضور در داربی پایتخت باشد.