پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تجلیل از چهره های ماندگار ورزش در اصفهان

نکوداشت و تجلیل از پیشگامان عرصه ورزش آن هم در استان ورزشکار خیزی مانند اصفهان جای سپاس دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: نخستین آئین تجلیل ازچهره های ماندگار ورزش و رسانه بالای ۷۵ سال سن با حضور میهمان ویژه دکتر مهدی جمالی نژاد شهردار اسبق اصفهان، یزد و معاون عمران و توسعه امورشهری و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در سرای عطار اصفهان برگزار شد.

این مراسم به همت والای آقایان مجید تباشیری مدیر عامل صنایع شیمیائی ریف، مسعود صالحی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ریف و دکتر مسعود انصاری مهر بسکتبالیست قدیمی و  استاد دانشگاه اصفهان، که معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان را در کارنامه ورزش خود دارد، به اجرا در آمد.

در این همایش بزرگ  از چهره‌های ماندگار و پبران و فرزانگان ورزش و رسانه، با حضور ۲۵۰ نفراز پیش کسوتان، مربیان، داوران و روُسای هیأت های ورزشی، مسئولان ومدیران ورزش‌دانشگاه ها،شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش؟ از ۵۵  فرهیخته ورزش و رسانه با آویختن حمایل ویژه این آئین تجلیل شد.

در پایان این همایش شکوهمند از ۵۵ چهره ماندگار رشته های گوناگون ورزشی و اصحاب رسانه از جمله اساتید والیبال محمد علی عقیق، هوشنگ حق شناس، مهدی منتظر و احمد نیمافر و خانم‌ها گیتی روانبخش، شهلا شمسی پور و از چهره های قدیمی رسانه، سید عبدالله هاشمی نسب عکاس نامدار ورزشی، عباس بهروان مجری و گزارشگر توانای صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و استاد اصعر قلندری از پیشکسوتان ورزش و رسانه  که 58 سال افتخار خدمتگزاری و نویسندگی در جامعه ورزش و رسانه را داشته است تجلیل به عمل آمد، قلندری از گزارشگران توانا و پیشکسوت رادیوو تلویزیون نیز به شمار می آیند.