پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

راز موفقیت اوسمارچیست؟

به نظر می‌رسد اوسمار به دلیل داشتن مهره‌های بهتر نسبت به تیم یحیی گل‌محمدی برنده است.

به گزارش البرزورزشی:پرسپولیس اوسمار نمایش‌ بسیار خوبی در زمین مسابقه دارد و تماشاگرها از کیفیت هجومی تیم‌شان روبروی رقبای سرسختی مثل تراکتور، ذوب‌آهن و فولاد کاملا راضی به نظر می‌رسند اما اوسمار چطور در این زمان کوتاه، نگاهِ سکوها نسبت به خودش را تغییر داده است؟

اول از همه اینکه پرسپولیس اوسمار نسبت به پرسپولیس یحیی، پرستاره‌تر است. در سمت چپ اضافه شدن کریم و اورونوف، شکل بازی تیم را کاملا عوض کرده است. درست همان‌طور که اضافه شدن عیسی به خط حمله، توانسته شرایط مطلوب‌تری برای این تیم بسازد. با این وجود به نظر می‌رسد اوسمار از لحاظ روحی، روی بازگشت چند مهره تیم‌اش به فرم آرمانی تاثیر زیادی داشته است.

 دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی که هر دو این روزها در سمت راست به میدان می‌روند، کاملا نسبت به شروع این فصل متحول شده‌اند.

وقتی سرمربی برزیلی به جای جشن گرفتن یک گل، به سرعت مشغول صحبت با سروش رفیعی می‌شود تا نکات فنی را به او منتقل کند، می‌توان فهمید که حالا تمرکز و توجه به جزئیات در کادر فنی این تیم به اوج خودش رسیده است. اوسمار حتی روی چند صحنه مشکوک این بازی هم به جای اعتراض به داور، تیم‌اش را آرام می‌کرد تا پرسپولیس ریتم بازی‌اش را از دست ندهد. هر چند که به خوبی می‌داند شهراورد پیش رو، چقدر برای مسیر کاری‌اش در این باشگاه و البته کورس قهرمانی لیگ برتر، حیاتی خواهد بود