پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
وضعیت عجیب گلر تیم ملی

۴ کلین شیت در ۱۷ بازی

فاصله زیاد نیازمند با درخشش های گذشته نه تنها باعث نگرانی علاقمندان به سپاهان شده بلکه هشداری به مربیان تیم ملی نیز هست.

به گزارش البرزورزشی:از اشتباهات مهلک علیرضا بیرانوند که بگذريم، پیام نیازمند در ادامه روند ناکامی‌های خود در دیدار مقابل پیکان با اشتباه عجیب خود زمینه ساز گل دوم رقیب شد تا طلایی‌پوشان همچنان طی هفته‌های اخیر لیگ در حسرت پیروزی باشند. دروازه‌بان تیم ملی که رقم قرارداد او مدتی سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد تا به اینجا اصلا در حد و اندازه‌های یک گلر شش دانگ و مطمئن نبوده است.

نیازمند در ۱۷ بازی برای سپاهان در این فصل، تنها ۴ بار موفق به ثبت کلین‌شیت شده و با ۱۸ گل خورده در این تعداد مسابقه، در قاب دروازه طلایی‌پوشان چندان موفق عمل نکرده است.

گلری که به ادعای سرپرست سپاهانی ها در کل ۱۱۵ میلیارد برای این تیم هزینه داشته و اما می‌توان تفاوت های زیادی بین عملکرد او در این فصل و درخشش های او در گذشته مشاهده کرد.

نگرانی در مورد او فقط مخصوص سپاهانی‌ها نیست بلکه مربیان تیم ملی هم نگران شرایط گلر ملی‌پوش خود هستند چرا که پیش از این خیلی از او به عنوان آینده دروازه‌بانی ایران نام می‌بردند اما حالا بسیار متزلزل شده است.