پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دربی ۱۰۳ متفاوت با هر دربی دیگر!

پرسپولیس با خریدهای جدید و البته با یک مربی برزیلی به مراتب تماشایی تر از نیم فصل اول فوتبال بازی می‌کند.

به گزارش البرزورزشی:پرسپولیس با خریدهای جدید و البته با یک مربی برزیلی به مراتب تماشایی تر از نیم فصل اول فوتبال بازی می کند.

وقتی درویش نبیل باهویی را آورد همه انتقاد کردند و با گذشت زمان مشخص شد که باهویی در حد تیم بزرگ پرسپولیس نیست اما حالا باید بابت انتخاب ویرا و البته جذب نفراتی چون اورونوف و عبدالکریم حسن نگاه را در مورد مدیرعامل پرسپولیس تغییر داد. نکته مهم اینکه خود درویش مطمئن شد وقتی بدون نظر سرمربی تیم مهاجم می‌آورد اشتباه است و نقد می‌شود.

در ماجرای مهاجم ذوب‌آهن و استقلال هم  علی خطیر نخواست ۱۵ میلیارد تومان فقط بابت رضایتنامه محمدحسین اسلامی بپردازد. پرسپولیس و استقلال قبل از همه خودشان باید شأن خود را حفظ کنند چون به هر حال صرف‌نظر از تمام مسائل فوتبالی و اقتصادی آنها برندهای بزرگ فوتبال ایران هستند و هر فوتبالیستی باید از خدا بخواهد که در این دو تیم بازی کند.

حرف ما این است که بازیکنان خارجی هم باید بالاتر از سطح بازیکنان ایرانی باشند تا در این دو تیم توپ بزنند. درست مثل اورونوف که نشان داده کیفیت فنی خوبی دارد و مثل هموطنش ماشاریپوف می‌تواند به تیمش کمک کند. با امثال اورونوف، عبدالکریم حسن، ماشاریپوف، بلانکو و... قطعاً دربی جذاب‌تر و تماشاگرپسندتر می شود.