پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کدام لژیونرها از تیم ملی خط می‌خورند؟

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد خط خوردن بازیکنان اسمی و مسن تیم ملی توسط قلعه‌نوعی شنیده می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی از هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها در نوروز سال ۱۴۰۳ به مصاف تیم ملی ترکمنستان می‌رود. بر همین اساس اردوی تیم ملی زیرنظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش از ۲۸ اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و ملی‌پوشان خود را برای دیدار رفت که دوم فروردین ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی در تهران برگزار می‌شود، آماده کنند.

این درحالی است که از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد فاز جدید جوانگرایی با نظر قلعه‌نویی از اردوی جدید استارت می‌خورد و چند بازیکن جوان و پدیده لیگ برتری به احتمال زیاد وارد اردو خواهند شد.

گویا از بین بازیکنان باتجربه و قدیمی‌تر تیم ملی نیز یکی، دو چهره در اردوی جدید حضور ندارند. البته از بین لژیونرها بازیکنانی مانند احسان حاج‌صفی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی و یکی از قدیمی‌های این تیم در اردوی جدید حضور دارد، هرچند خبر می‌رسد با توجه به آسیب‌دیدگی علیرضا جهانبخش این احتمال وجود دارد که کاپیتان دوم تیم ملی درصورتی‌که حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شود، بازی به ترکمنستان را از دست داده و به این بازی نرسد.

 همه اینها درحالی هستند که شنیده‌ها حکایت از آن دارد یک لژیونر با سابقه تیم ملی در اردوی جدید حضور نداشته که در صورت صحت این موضوع به نظر می‌رسد باید کار این بازیکن را در تیم ملی احتمالا تمام‌شده بدانیم.

گزارش:نیلوفر مژدهی