پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

مهمان قلعه‌نوعی برای تماشای دربی نمی‌آید

مانچینی فعلا برای دربی به تهران نمی‌آید و داور کویتی نیز دعوت فدراسیون را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر درحالی فردا شب برگزار می‌شود که برای دومین بار پیاپی در این دیدارها قرار است از کمک داور ویدئویی در این بازی استفاده شود.

بر همین اساس نیز فدراسیون فوتبال مدت‌ها به دنبال آن بود تا از داورانی که تخصص و لایسنس استفاده از var را دارند استفاده کند که در نهایت و با رسیدن دقیقه نودی مجوز وحید کاظمی قرار است او به عنوان داور دربی انتخاب شود.

 نکته قابل توجه اینکه درحالی برای اتاق var در این دیدار از داور تاجیکستانی استفاده می‌شود که پیش از این قرار بود داوری از کشور کویت به جای داور تاجیک وظیفه وی را عهده‌دار شود که طبق شنیده‌ها داور کویتی دعوت فدراسیون برای سفر به تهران و حضور در اتاق var در دربی 103 را نپذیرفته است.

نکته قابل توجه دیگر اینکه قرار بود با دعوت امیر قلعه‌نویی، روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان برای تماشای دربی راهی تهران شود که، به خاطر نزدیکی به زمان برگزاری اردوی تیم ملی عربستان به منظور حضور این کشور در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی، به نظر می‌رسد این سفر در برهه زمانی فعلی انجام نشده و به آینده موکول شود.

 مانچینی در سفر اخیر قلعه‌نویی به ریاض با سرمربی ایران دیدار کرده بود.