پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سرخابی‌ها منتظر تغییرات مدیریتی

پس از دربی 103 باید منتظر تغییر و تحولات در ترکیب هیات‌مدیره و مدیریت استقلال و پرسپولیس باشیم.

دربی 103 از حساسیت زیادی برخوردار است و شرایط استقلال و پرسپولیس در جدول باعث شده تا هواداران دو تیم منتظر دیداری پرهیجان و سرنوشت‌ساز برای تیم خود باشند.

یکی از دربی‌های حساسی که می‌تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان فصل داشته باشد. اما این پایان کار نیست و هنوز 10 هفته دست نخورده دیگر در ادامه فصل باقی مانده است و دو تیم می‌توانند فاصله احتمالی را جبران کنند.

با این حال یکی از مهمترین اتفاقاتی که شاید تحت‌الشعاع این بازی قرار گرفته باشد موضوع واگذاری مالکیت دو باشگاه است که یکشنبه شب و با خبری که درباره انتقال بخشی از سهام پرسپولیس به زیرمجموعه‌های وزارت کار منتشر شد به نظر می‌رسد به زودی شاهد تغییرات مهمی در مدیریت و هیات مدیره سرخابی‌ها باشیم.

 با توجه به اصرار AFC برای مشترک نبودن مالکیت دو باشگاه، این نگرانی وجود داشت که با توجه به فرصت کم باقی مانده تا ضرب‌الاجل ارسال مدارک در این زمینه، این اتفاق باز هم با برخی اهمال‌کاری‌ها رخ ندهد اما بالاخره قدم بزرگی در این زمینه برداشته شد و باید منتظر ماند و دید که آیا این ایده به بهتر شدن شرایط دو باشگاه کمک خواهد کرد یا نه.

از سوی دیگر اینکه شنیده می‌شود با نهایی شدن این انتقال، ترکیب هیات مدیره دو باشگاه هم تغییر خواهد کرد و از 5 عضو آن سه نفر توسط مالکان جدید، یک نفر از سوی وزارت ورزش و یک نفر نیز از سوی سازمان خصوصی‌سازی معرفی خواهند شد که در این شرایط باید منتظر تغییرات احتمالی در مدیریت دو باشگاه نیز باشیم که این جا به جایی‌ها می‌تواند همانند طوفانی در این دو باشگاه پرطرفدار باشد تا هر دو تیم در فضایی تازه و متفاوت نسبت به قبل به فعالیت خود ادامه دهند.

گزارش: نیلوفر مژدهی