پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دربی از زبان دربی بازان

پبشتر گفتیم و نوشتیم دربی ۱۰۳ با دربی های گذشته متفاوت است. دلیل آن را حضور بازیکنان خارجی از ‌نوع ‌مطلوب در ترکیب دو تیم دانستیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تاکنون بازیکنان پر شماری در دربی حضور داشته اند و در این میان نتایج گوناگونی رقم خورده است اما دربی دربی دیگری است. در این ستون نقطه نظرات برخی از بازیکنان قدیم جدید آورده شده است که می خوانید.

دانیال اسماعیل فر: شرایط روحی ‌و آمادگی جسمانی تیم پرسپولیس عالی است و فقط به فکر کسب پیروزی به میدان می رویم.

جواد زرینچه پیشکسوت استقلال: امیدوارم استقلال در این دربی باکسب پیروزی به آرامش رسیده تا مشکلات مربی با مدیر عامل در‌پرتوی این برد حل و فصل شود.

امید عالیشاه: دربی با سایر بازی ها هیچ فرقی ندارد. بنای ما قهرمانی در لیگ است، برای دستیابی به آن لازم است از سد حریفان عبور کنیم. یکی از ان حریفان همین دربی است.انگیزه پیروزی در تیم ما موج می زند.

حسین حسینی کاپیتان استقلال: خوشبختانه شرایط تیم مساعد است. همه به شکست پرسپولیس فکر می کنیم و با توجه اراده ای که در تیم وجود دارد، پیروزی در دربی دور از دسترس نیست.

حمید استیلی: دربی همیشه حساس است و این حساسیت نقطه پایان ندارد. به اعتقاد من برنده دربی ۱۰۳تیم پرسپولیس است.

نامجو مطلق: با توجه به نتایج به دست آمده، شانس استقلال برای دست یافتن به ۳ امتیاز بازی بیش از پرسپولیس است اگر در چیدمان و تعویض‌ها درست عمل شود، استقلال تیم پیروز میدان است.

روزبه چشمی: اگر قرار است به قدرت تیم استقلال پی برده شود به صدر جدول نگاه کنید. تلاش داریم تا صدرنشینی را حفظ کنیم لازمه ان عبور سربلند از میدان دربی است.

بیرانوند: این بازی با تمام دیدارها فرق دارد. نباید اشتباه کرد و اگر چنین اتفاقی رقم بخورد، شکست در تابلو ثبت خواهد شد. آنچه پرسپولیس را برتر از استقلال ‌نشان می دهد، ثبات تمرکز است. برگ برنده ما در بازی فردا همین نکته است.

ابوالفضل‌جلالی مدافع استقلال: سرنوشت قهرمانی در گروی‌ نتیجه دربی قرار دارد. بچه های تیم متحد شده اند تا بدون توجه به حاشیه هایی که به آن دامن زده می شود در دربی چهره واقعی استقلال را به نمایش بگذارند.