پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با پرامتیاز ترین بازیکن والیبال ایران

صداقت: رقبای بزرگی در تیم ملی دارم

در صدر امتیاز آوران لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بازیکنان جوانی دیده می شوند که تجربیات والیبال حرفه ای را پیاده می کنند.

این جوانان به ویژه در تیم پاس گرگان سخت جلب توجه می کنند، امیر حسن صداقت و متین احمدی اولی با 520 پوان در صدر امتیازآوران قرار دارد و دومی 405 اقدام و 32% موفقیت بهترین مدافع روی تور مسابقات بود.

متین احمدی از استان کردستان می آید، بازیکنی جوان با 205 سانتی متر قد اهل شهرستان بوکان است، آیا این بازیکنان گمنام را زیر ذره بین برده اند.

باز خوب است این جوان ها با عضویت در تیم پاس و زندگی در شرایط پادگانی نظم و همگرایی را به خوبی آموخته اند که می تواند چراغ راه آینده آنها باشد.

صداقت بازیکن چپ دست آملی و پرامتیاز ترین بازیکن لیگ درباره دلایل درخشش خود گفت: بدون تردید استعداد و تلاش شخصی در این زمینه دخیل بوده است اما تجربیاتی را که در این زمینه به دست آورده ام به من کمک کرد تا نقطه ضعف های تکنیکی را برطرف سازم در مجموع لیگ خوبی را پشت سر گذاشته ایم و می دانم برای رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی رقبای ارزشمند چون امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی و بردیا سعادت را پیش رو دارم، اگر به تیم ملی دعوت شوم باز هم بیشترین تلاش خود را به کار خواهم گرفت. متاسفم که شهر ما آمل با وجود داشتن این همه بازیکن تیم ندارد، واقعا ناراحت کننده است.

ستاره جوان والیبال ایران می گوید: برای مسابقات ارتش های جهان که در تهران برگزار خواهم شد ولی بعد از آن باید به انتظار تصمیمات سرهنگ سنگ دوینی بنشینم، من با تیم شهداب قرارداد دارم.

گفت و گو: پوریا حمیدی