پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دایی: پرسپولیس برنده احتمالی دربی است

اسطوره فوتبال کشورمان در خصوص دربی 103 نظرات خود را اینگونه بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علی دایی که این روزها به میل‌خودش‌ فعالیت فوتبالی ندارد در مورد دربی از سکوت خارج شد و این مهاجم دربی باز نقطه نظرات خود را اینگونه مطرح کرد.

علی دایی می‌گوید: کفه ترازو در این دربی به سوی پرسپولیس سنگینی می‌کند. این صحبت ابتدایی و همیشگی است که نتیجه و عملکرد دو تیم پیش از شروع این بازی به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست. همیشه هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی در شرایط آمادگی بهتری قرار داشته، موفق به کسب بهترین نتیجه ممکن شده است.

دایی در خصوص شانس پیروزی در شهرآورد عنوان کرد: هر دو تیم تا این‌جای کار موفق عمل کرده‌اند و این که در کمترین فاصله امتیازی ممکن با هم قرار دارند، نتیجه بازی امروز می‌تواند جدول رده‌بندی را تحت تأثیر قرار بدهد.

دایی ادامه داد: با بازگشت عیسی آل‌کثیر و خریدهای موفقی که مدیریت باشگاه انجام داده کفه ترازو  به سمت پرسپولیس سنگینی می‌کند. ضمن اینکه بهبودی وحید امیری و بازگشت این بازیکن موثر به شرایط بازی هم دست کادرفنی پرسپولیس را برای چینش یک ترکیب ایده‌آل‌تر باز می‌گذارد. با این شرایط اگر پرسپولیسی‌ها باهوش و خوب عمل کنند می‌توانند تیم پیروز دربی ۱۰۳ باشند.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به حساسیت جدولی این بازی اظهار داشت: به خاطر فاصله ۳ امتیازی دو تیم، استقلال با نتیجه مساوی هم می‌تواند در صدر باقی بماند. اما پرسپولیس نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار و کسب ۳ امتیاز آن دارد تا خودش را به صدر بیش از پیش نزدیک بکند.

او در پایان گفت: هر دو تیم کار سختی پیش ‌رو دارند. تیمی که به دنبال ۳ امتیاز است، باید از لحاظ روحی و روانی در بالاترین و بهترین سطح ممکن خود باشد. با این حال باز فکر می‌کنم با توجه به شرایط و داشته‌ها، کفه ترازو در دربی ۱۰۳ به سود پرسپولیس سنگینی می‌کند.