پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تیم داوری تغییر کرد

بانوانی که مجوز دریافت نکردند!

گفته می شود مهسا قربانی داور زن دربی که قرار بود در اتاق وی ای ار حضور یابد هم از تیم داوری کنار گذاشته شده اما به طور رسمی اعلام نشده است!

این طور که بنظر می آید به طور عجیبی داوران زن به شکل های مختلف از دربی محروم شدند و قرار نیست که با تیم داوری همکاری کنند.

پیش از این نیز ذکایی دیگر داور زن دربی که دارای مدرک لایسنس وی ای ار است قرار بود قربانی را در دربی همراهی کند اما به دلیل پخش عکس هواداری وی از تیم پرسپولیس حضور وی در این بازی مهم منتفی شد تا حرف و حدیثی در مورد تیم داوری دربی نباشد و از طرف دیگر داور ازبکی گزینه دربی شد که کمیته داوران وی را برگزیداما در حال حاضر عنوان شده که قربانی نیز در دقایق پایانی مجوز حضور در این بازی را از دست داد و داوران مرد در اتاق وی ای ار دربی را قضاوت و دیگر تیم داوری را همراهی می کنند!

این اتفاق در حالی رخ داده که تا پیش از دربی پاسخ لایسنس چند داور ایرانی به کمیته داوران نرسید و به همین دلیل قرار شد که بانوانی که مدرک را در اختیار دارند در دربی حاضر شوند اما این اتفاق با صدور مجوز داوران مرد منتفی شده و دربی را اقایان قضاوت کرده و تغییر خاصی ایجاد نشده است!

گزارش: سوده رحمانوند