پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اظهارات نوازی در مورد دربی

پرسپولیس با این همه مهره به ما گل نزند؟

بازیکنان با تمام وجود بازی کردند. همه فکر می‌کردند پرسپولیس دربی را می‌برد ولی بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند و اجازه ندادیم این جنگ نابرابر به نفع آنها تمام شد.

محمد‌نوازی پس از پایان دربی در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهار داشت: همین که بازیکنان ما تا اینجای کار تیم را بالای جدول نگهداشتند، شاهکار کرده اند. شما  به نتایج لیگ، نگاهی بیاندازید. پیکان ملوان را برد، استقلال خوزستان در اصفهان دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد. واقعا لیگ سخت شده. در همین لیگ تیم ما با همه مشکلاتی که داشته نتایج خوبی گرفته. کدام تیم به اندازه ما مشکل داشته؟ قطعا هیچ تیمی.

مربی تیم استقلال ادامه داد: دیدید که در نقل و انتقالات بقیه چطور بازیکن گرفتند. استقلال خوزستان که هفته قبل در زمین خودش به ما باخت، 7 بازیکن جذب کرد. آنوقت ما چند بازیکن از دست دادیم، سه بازیکن گرفتیم و تازه بالانس هم نبودیم. در این بین یامگا، يكى از ستاره هاى تيم را هم از دست داديم.

نوازی با تاکید بر این که نتیجه مهمتر از آمار است گفت: اگر سه امتیاز را به آمار می دهند، مبارکشان باشد. موقعيت گل مهم است. من دیدم که بعد از بازی مدام روی آن مانور می کنند. حالا اگر ما این همه بازیکن داشتیم و نمی‌توانستیم به حریف که امسال تقویت نشده گل بزنیم، با ما چکار می کردند؟ بعضی رسانه ها منصف باشند. اگر ما اجازه ندادیم آنها گل بزنند، چرا کسی نمی گوید پرسپولیس با این همه مهره هجومی نمی توانست حمله كند؟

گفت و گو: نیلوفر مژدهی