پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال برتر در دور حذفی

شهداب و شهرداری ارومیه پیروزمند بودند

در نخست والیبال حذفی باشگاه های کشور در تالار آزادی پیگیری شد و طی نبردی که بیش ازچهار ساعت طول کشید دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد نخست را گام با پیروزی برداشتند.

شهداب با نتیجه 99 – 98 سه بر یک ایفاسرام اردکان را شکست داد برای شهدابی ها میثم صالحی با 20 امتیاز و بهنام حاجی پور در پست های قدرتی عالی عملکردند.

اما در ماراتن شهرداری ارومیه و طبیعت اسلامشهر ارومی ها 107 – 98 پیروز شدند برای تیم برنده احد رضایی با 24 امتیاز بهترین بود و آرمان رضایی نیز با دریافت های عالی سازندگی را برای ارومی ها آسان کرد.

در تیم طبیعت رامین خانی 20 امتیاز گرفت اما به نظر می رسد که این بازی سر دراز دارد و باید منتظر دیدار برگشت تیم ها باشیم.

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روزهای جمعه و شنبه 25 و 26 اسفند با برگزاری چهار مسابقه در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران این دیدارها را اعلام کرد که برنامه و فهرست ناظران و داوران به قرار زیر است:

روز جمعه 25 اسفند

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 19

پیکان تهران – گیتی‌پسند اصفهان

نماینده سازمان لیگ: بهرام سلیمانی، ناظر فنی و داوری: اسماعیل صباغ، داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: میثم پارسه و داور ویدئوچک: احمد سرمست

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 22

چادرملو اردکان – فولاد سیرجان ایرانیان

نماینده سازمان لیگ: محمدحسین شفقی، ناظر فنی و داوری: مجید محسنی شوشتری، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: مجتبی بیداریان و داور ویدئوچک: ابراهیم فیروزی

روز شنبه 26 اسفند

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 19

شهرداری ارومیه – طبیعت

نماینده سازمان لیگ: محمد شاهمیری، ناظر فنی و داوری: علی اصغر حاجی کاظمی، داور اول: محمد محبوب عشقدوست، داور دوم: اسماعیل رزقی و داور ویدئوچک: مهرداد شوشتری

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 22

ایفاسرام اردکان – شهداب یزد

نماینده سازمان لیگ: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر فنی و داوری: حمید راهجردیان، داور اول: احمد سرمست، داور دوم: محمد آقایی و داور ویدئوچک: مرتضی حسن علائی

نویسنده: جمشید حمیدی