پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تبریک به رئیس جمهور

دکتر هاشمی خادم خستگی ناپذیر

کم کم به پایان سال نزدیک شده ایم و جا دارد که به همه خدمت گزاران عرصه های مختلف کشور آنهایی که خالصانه و بدون ریا در خدمت مردم و اهداف بلند انقلابی کشور ما بوده اند خسته نباشید بگوییم.

به ویژه در زمینه ورزش که مورد تاکید ما رسانه ها است و آن اینکه دکتر کیومرث هاشمی طی این مدت کوتاه حضورشان در وزارت ورزش مردانه تلاش کردند و خستگی ناپذیر آستین همت بالا زده اند.

این مرد فرهیخته و تحصیلکرده که کاملا از جنس ورزش است در زمانی سکان هدایت وزارت ورزش را برعهده گرفت که ورزش کشور ما در همه ابعاد دچار مشکل بود اما حسن سلوک و مسئولیت پذیری دکتر کیومرث هاشمی باعث شد بسیاری از نا به سامانی ها سر و سامانی بگیرد و به ویژه قلب های شکسته افتخارآفرینان ورزش با قدم و درم ایشان ترمیم شود.

آخرین کار جوانمردانه وزیر مردمی دیروز شکل گرفت و علی رغم همه مشغله ها به دیدار مهدی حاج محمد بازیکن سابق تیم ملی رفت و با حضور در منزل این قهرمان پیشین اما بیمار عیادت به عمل آورده است.

البته ایشان امروز در جشن عاطفه های فرزندان خدا که با مدیریت پهلوان محمد محمودی به یتیمان و بی سرپرستان یاری می دهد نیز حضور پیدا کرده است.

باید به دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به خاطر انتخاب چنین شخصیتی وارسته و مسئولیت پذیر در عرصه ورزش کشور تبریک بگوییم شاید طی یکی دو دهه گذشته بعد از دکتر صالحی امیری وزیر جدید یعنی کیومرث هاشمی را باید سرآمد همه خادمین تربیت بدنی ورزش مملکت برشمرد.

نویسنده: رضا اسماعیلی