پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نامه وارده

وزیری که دلم نمی آید از او انتقاد کنم

آقای کیومرث هاشمی عزیز شما نشان دادی از خود خود جنس ورزش هستی و دل در گروی نام آوران ورزش ایران عزیز داری.

چرا اینقدر حضرتعالی احساس مسیولیت می‌کنی و به عیادت نام آوران ورزش به خصوص فوتبالیست های بیمار تشریف می برید ودل قهرمانان و خانواده آنها را شاد می‌کنید ولی مسئول و متوالی اصلی فوتبال ایران چرا؟

چنین قیدی را برای خود قایل نیست! دلیل آن برای من بیش از ده سال هست کاملآ روشن است، چون تاج از جنس ورزش و فوتبال نیست.

پسر عموی مهدی تاج، رضا تاج فوتبالیست بود و الان هم از مربیان رده های پایه باشگاه سپاهان اصفهان است ولی مهدی تاج بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال ایران بزرگ قرار می گیرد چگونگی آن را همگان می دانند من حرف هایی دارم می‌گذارم برای فرصت و مجالی دیگر!

اما جناب آقای کیومرث هاشمی عزیز وزیر محترم و با تواضع ایران، بنده به عنوان خادم پیشکسوتان کانون مربیان فوتبال ایران وظیفه دارم از توجه و رسیدگی به پیشکسوتان بیمار کمال سپاسگزاری را از حضرتعالی داشته باشم.

امیدوارم برای رسیدگی بهتر به امور پیشکسوتان نامی ورزش ایران بخصوص فوتبال ایران دستور فرمائید از محل قرارداد های تمام مربیان محترم فوتبال ایران یک درصد 1٪ از مبلغ قرارداد این عزیزان را به کمیته پیشکسوتان کانون مربیان فوتبال ایران اختصاص دهید تا با نظارت و کنترل نهاد های نظارتی لااقل به بعضی از عزیزان نیازمند و بیمار بهتر رسیدگی شود.

در خاتمه از طرف اعضای هیات مدیره قانونی کانون مربیان فوتبال ایران از زحمات حضرتعالی تقدیر و تشکر میکنم امیدوارم در این ماه مبارک در انجام وظایف بسیار مهم و سخت خدای مهربان کمک و هدایت‌گر حضرتعالی باشد.

نویسنده: نادر فریاد شیران - رییس کمیته پیشکسوتان کانون مربیان فوتبال ایران