پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

گل محمدی آماده بازگشت به فوتبال

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی از آمادگی نشستن روی نیمکت تیم‌های رقیب پرسپولیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس که با تصمیمی غیرمنتظره در نیم‌فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد در حال حاضر در حال استراحت است و البته شایعاتی درخصوص پیشنهاد چند تیم لیگ برتری برای گل‌محمدی نیز مطرح شده که باید منتظر ماند و دید که درنهایت سرمربی پرسپولیسی چه تصمیمی خواهد گرفت و چه زمان به فوتبال بازخواهد گشت.

اما یحیی‌گل‌محمدی در مصاحبه اخیرش نسبت به حضور در تیم‌های رقیب پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: من مقاطعی که کار کردم به تیم‌هایی رفتم که بحران زده بودند و تاثیرات خودم را چه خوب یا بد گذاشتم و به عنوان کسی که حرفه‌ام مربیگری است حتی اگر به تیم‌های رقیب بروم درهر صورت یک هدف دارم اینکه به کارم متعهد باشم.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: هر مربی باتوجه به تعهدی که در قبال یک تیم دارد فقط در جهت این است که تیمش موفق باشد و تمام تصمیماتی که می‌گیرد و به عنوان مثال صحبت‌ در مسایل داوری و برنامه‌ریزی مسابقات به نفع تیمش است.

یحیی گل‌محمدی درخصوص اینکه هواداران پرسپولیس با او به عنوان سرمربی یک نیمکت دیگر چه برخوردی خواهند داشت توضیح داد: انتظاری که همه هواداران از مربی تیمشان دارند این است که مربی در مورد مسایل باشگاه و موفقیت‌های تیم خودش صحبت کند و اگر من در هر تیمی باشم و یا با باشگاه دیگری کار کنم قطعا منافع آن باشگاهی که با آن قرارداد دارم برای من مهم‌تر است.

سرمربی سابق پرسپولیس تصریح کرد: طرفداران این قضیه را درک می‌کنند. همانطور که انتظار دارند وقتی من برای تیمشان کار می‌کنم منافع آنها را در نظر بگیرم وقطعا این درک و شعور را خواهند داشت. الان بحث حرفه‌ای‌گری خیلی در فوتبال ما بیشتر شده و هواداران خیلی حرفه‌ای نسبت به این قضیه فکر می‌کنند و نسبت به مربی‌ای که در آن باشگاه بوده با آنها کار کرده برای آنها زحمت کشیده و ارتباط خوبی با آنها داشته فکر می‌کنم اگر آن مربی را در باشگاه دیگری ببینند فکر نمی‌کنم ناراحتی بوجود بیاید وقتی مربی در مورد منافع باشگاه خودش صحبت می‌کند.