دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

کاربلد چون هادی عامل

بدون تردید هیچ رسانه ای به اندازه تلویزیون به مخاطب نیاز ندارد چرا که افکار عمومی همواره نظاره گر این جعبه جادویی است.

به همین دلیل برای تلویزیون مخاطب سازی و توده پروری اهمیت به سزایی دارد.

تلویزیون بدون اقبال عمومی و بی توجه به خواسته های بینندگان خود موفق نخواهد بود و می دانیم که یکی از عوامل مهم رویکرد مردم به این رسانه مجریان و گزارشگران هستند و به دلیل مضایقی که در این زمینه وجود داشته و دارد تنها معدودی از گزارشگران و مجریان موفق به جلب اعتماد عمومی شده اند.

این روز ها که به خصوص مجریگری و گزارشگری گاهی به لودگی و حاشیه پراکنی تبدیل شده است فقط تنی چند از همکاران این دانشگاه مهم جامعه از بوته آزمایش سربلند بیرون آمده اند و آنهایی که ورزش ملی کشور ما را یعنی کشتی را تعقیب می کنند چنان به هادی عامل دلبستگی پیدا کرده اند که جملات و تکه کلام هایش ورد زبان خاص و عام شده است.

در ایام اخیر که یلان کشتی ایران در عرصه آسیا درخشیده اند هادی عامل با طرح دیدگاه های عالی و نقطه نظر های فنی یک یاور همیشه باور کشتی ایران بود. مردی که خود قهرمان این ورزش بوده تحصیلکرده و دانشگاهی است و اشتیاق مخاطبین نسبت به وی کاملا مشهود بوده است.

این چند جمله را به عنوان یک فرد کاملا رسانه ای با تجزیه و تحلیل برنامه اختصاصی دایره طلایی برای آقای علی فروغی رئیس شبکه سوم، میثم فضعلی رئیس گروه ورزش شبکه سه و حامد غفاری تهیه کننده برنامه می نویسیم که قدر امثال مردکاربلدی چون عامل را بدانند.

مجری و گزارشگری که استاد اظهار نظر های فنی و مهارت های ارتباط کلامی است.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی